FIRE1BULL Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Voor het vak nederlands bij ons op school moesten we als taak een DVD-cover ontwerpen... Dit is het resultaat... Ik weet ookwel dat er wat wat iconen ontbreken enzo... zoals die van DVD zelf, age rating,... Maar dat had ik pas door wanneer ik het moest afgeven... Rates & Comments altijd welkom! EDIT: Owja... ook niet onbelangrijk... ik heb hier niets van photoshop gebruikt, alleen wat paint en "Picture It Photo" en doe ook niet vaak sig's, Grapix, of dergelijke... Bewerkt: 19 september 2007 door FIRE1BULL Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Nice leuk gedaan Miss wel een idee voor regiseyrs om er eentje van te maken Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 @klok: Regi wattes? Regiseurs zeker? Anyway: het ziet er leuk uit, erg origineel en de tekst is leuk gedaan Maar volgens mij is Dolby en DTS 2 verschillende systemen, dus dat is een beetje tegenstrijdig Maar het ziet er leuk uit! Greetz P.S: krijg je er een punt voor, is wel leuk als je die hier later nog post Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Yup, ik krijg der een punt voor... zal ik zeker hier posten! Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik heb men punten gekrgen... een 9/10 Greetz... (sorry voor double post) Reageren
gta-pilot Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 w00t das een mooi cijfer voor een mooie cover KUTGW Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.