Fiegel5 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) eey mensen wat vinden juli van de André van Duin show eey. en weet iemand of je ergens hele afleveringen kan kijken Bewerkt: 21 september 2007 door Joriz even André van Duin naam correct gemaakt ~~ Joriz Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 zijn nu altijd herhalingen maarja... trouwens als je de hele afleveringen wil kijken moet je naar de stad gaan waar het word opgenomen, kaartje kopen, erheen gaan, kijken Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 ik bedoelde meer gewoon de aflevering van rtl maar dan op youtube ofzo. want op youtube staan alleen maar stukjes Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Andre van Duin , prachtig hoe hij alles doet ik zie hem een beetje als de Nederlandse Mr. Bean , hij kan ook gezichten trekken die niemand anders kan nadoen goeie shows heeft hij ook , ja , geweldig Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Andere van duin show? Ik kijk er nooit naar maar moet er altijd wel om lachen als ik het kijk. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik kijk het ook soms, het is een leuke programma . En grappige dingen. André van Duin vind ik wel heel grappig. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 eventjes voor degene die het willen gaan kijken: elke zaterdag-avond om 8 uur tot 9 uur op rtl4. is best leuk duse kijken Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik kijk er wel eens naar.. Alleen ben ik niet echt een fan van hem,vind hem wel grappig Reageren
Sandra Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Dit vind ik 1 van zijn beste stukjes: "Mag ik 1 koffie zonder suiker?" "-Sorry we hebben geen suiker" "Ohw, doe dan maar een koffie zonder melk." Reageren
Pietje II Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik vind André van Duin ook briljant. Hij is weliswaar geen caberatier, maar gewoon een briljante komediant. De André van Duin-show die je op dit moment op TV ziet zijn stukjes van de André van Duin-show die in 2005 in de Rai in Amsterdam opgevoerd werd. Ik ben daar ook heen geweest, het was erg leuk. Ik vind André van Duin leuker dan die vele andere "wannabe"-caberatiers. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) dit is ook wel een goede ik weet niet ofhij erstaat dus zoniet dan hoor ik het graag Bewerkt: 22 september 2007 door fiegel5 Reageren
Venzio Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 haha grappig super goed ! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Ik vind André van Duin ook briljant. Hij is weliswaar geen caberatier, maar gewoon een briljante komediant. De André van Duin-show die je op dit moment op TV ziet zijn stukjes van de André van Duin-show die in 2005 in de Rai in Amsterdam opgevoerd werd. Ik ben daar ook heen geweest, het was erg leuk. Ik vind André van Duin leuker dan die vele andere "wannabe"-caberatiers. Hans Teeuwen is niet wannabe hoor, hij is de Koning van de Lach! Ik vind Andreetje soms ook wel grappig, maar ik kijk het niet echt vaak. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Ik vind André van Duin ook briljant. Hij is weliswaar geen caberatier, maar gewoon een briljante komediant. De André van Duin-show die je op dit moment op TV ziet zijn stukjes van de André van Duin-show die in 2005 in de Rai in Amsterdam opgevoerd werd. Ik ben daar ook heen geweest, het was erg leuk. Ik vind André van Duin leuker dan die vele andere "wannabe"-caberatiers. Hans Teeuwen is niet wannabe hoor, hij is de Koning van de Lach! Ik vind Andreetje soms ook wel grappig, maar ik kijk het niet echt vaak. hiervoor is een ander topic namelijk deze ow hij is al geblokt Bewerkt: 1 oktober 2007 door fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.