kevin software Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 hallo, hoe kan ik aan een uiterlijk van een site komen. een style (hoe heet dat nou :S) ik wil zeer graag HTML groetjes kevin Reageren
Rullez Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik zou graag willen weten wat je gebruik. IPB Free Invisionfree IPB PHPBB enz... Reageren
kevin software Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik zou graag willen weten wat je gebruik. IPB Free Invisionfree IPB PHPBB enz... HTML Reageren
Gangsta Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Als je gratis HTML templates wilt kan je naar Zymic.com. Daar hebben ze leuke en vele templates die je makkelijk kan uploaden naar je webhost. Je kan er ook zelf eentje maken met bijvoorbeeld Photoshop. Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Je zou het ook doormiddel van een simpel SyleSheetje kunnen doen. Dat heet CSS, voor tuts of info moet je maar ff googlen Met een CSS (Cascading Style Sheet) hoef je je HTML docje niet aan te passen als je een andere stijl wil, bijvoorbeeld de achtergrond kleur. Greetz Reageren
xgaming Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Of je neemt PHP, zit het onder de meta tags. Een uiterlijk van een site heet 'layout' of 'template'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.