reintjepluis Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik heb een probleem bij het modden: als ik img tool 1.3 open en bijv. de pcj600 probeer te verwijderen krijg ik een foutmelding. De foutmelding geeft de volgende tekst weer: "Dir file error! It might be in use... exiting..."; Terwijl ik toch niets fout doe volgens mij... Ik heb zelfs de map van gta: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\"; alleen lezen weg gevinkt, maar zodra ik dat venstertje afsluit wordt het vanzelf weer aangevinkt! Ik hoop dat iemand kan helpen! Alvast bedankt! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 De melding zegt eigenlijk: 'Foutmelding! Bestand mogelijk in gebruik!'. Mijn vraag aan jouw dus: probeer je tijdens het spelen bestanden te vervangen of draaien er tijdens het vervangen andere processen van GTA mee? Ik raad je aan ieder elk project te beëindigen als je bezig gaat met toevoegen en verwijderen van bestanden. Daarnaast is de IMG Tool 1.3 al een verouderde versie, ik raad je daarom aan de meest recente versie 2.0 te gebruiken die hier te downloaden is. Reageren
reintjepluis Geplaatst: 19 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) De melding zegt eigenlijk: 'Foutmelding! Bestand mogelijk in gebruik!'. Mijn vraag aan jouw dus: probeer je tijdens het spelen bestanden te vervangen of draaien er tijdens het vervangen andere processen van GTA mee? Ik raad je aan ieder elk project te beëindigen als je bezig gaat met toevoegen en verwijderen van bestanden. Daarnaast is de IMG Tool 1.3 al een verouderde versie, ik raad je daarom aan de meest recente versie 2.0 te gebruiken die hier te downloaden is. Ik heb 2.0 gedownload, en het werkt nog steeds niet, ook heb ik elk schermpje afgeslote, en ik heb bij processen gekeken of er iets draaide wat met VC te maken heeft, maar dat was niet zo. Misschien helpt dit jullie ook wel een beetje als ik de bestanden van alleen lezen wil afhalen, dan krijg ik de melding dat ik niet de beheerders rechten heb, maar die heb ik wel, ik ben de enige met een account op mijn pc. Alvast bedankt. Bewerkt: 19 september 2007 door reintjepluis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.