ALEX188 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) ik heb heel area 69 afgezocht (bovengronds dan) maar ik kon geen infrarood vinde weet iemand miss waar ik kan vinde of is hij ondergronds alvast bedankt het is voor de pc trouwens Bewerkt: 19 september 2007 door ALEX188 Reageren
Donwell Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) De infrarood zul je op bepaalde plaatsen kunnen vinden, ik raad je WikiGTA aan, deze staat boordevol informatie omtrent de GTA-Reeks. Voor de exacte pagina waar jij moet kijken, moet je naar deze pagina gaan. Als ik jou post zo lees, heb jij al gezocht bij Area69, en daar is ook daadwerkelijk een bril daarvoor. Echter kan ik niet precies zien of hij onder of bovengronds is, maar als hij bovengronds is, is hij ongeveer op de plaats waar je de deuren naar het ondergrondse openzet in de missie Black Project. In deze missie krijg je tevens ook eenzelfde bril. Bewerkt: 19 september 2007 door Donwell Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) link van vindplaatsen als het goed is moet je hemd aar vinden na de missie Black Project zoals donwell al zei.. suc6 met het vinden *edit* sorry,sorry,sorry me pc deed vaag dus ik zag het bericht van donwell niet ( ik dacht al wat ene raar leeg vak ) Bewerkt: 19 september 2007 door lorenzo gta Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Als een het spel op de ps2 speeld kun je die code gebruiken voor black project. Dan kun je die kijker ook krijgen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Waar heb jij het nu weer over? Code voor Black Project... Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hier wil ik wel wat meer van weten hoor Reageren
Donwell Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Waar heb jij het nu weer over? Code voor Black Project... Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hier wil ik wel wat meer van weten hoor Persoonlijk denk ik dat Sjors bedoelt dat er een code is, waarmee je al zo'n kijker kunt krijgen nog vóór je de missie Black Project speelt. Dit is inderdaad mogelijk, zowel met als zonder cheats. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Daar is naar mijn weten geen cheat voor. Met een ArMax code misschien, maar anders zou ik het toch echt niet weten... Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Daar is naar mijn weten geen cheat voor. Met een ArMax code misschien, maar anders zou ik het toch echt niet weten... wat is die cheat dan en aangezien je niet weet of het boven of onder de grond is raad ik je aan om mijn topic eens te lezen waar duidelijk door iemand word uitgelegt hoe dit zit. KLIK VOOR HET TOPIC Bewerkt: 20 september 2007 door fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.