Jump to content

AREA 69

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb heel area 69 afgezocht (bovengronds dan) maar ik kon geen infrarood vinde weet iemand miss waar ik kan vinde of is hij ondergronds

alvast bedankt

het is voor de pc trouwens

Bewerkt: door ALEX188

De infrarood zul je op bepaalde plaatsen kunnen vinden, ik raad je WikiGTA aan, deze staat boordevol informatie omtrent de GTA-Reeks. Voor de exacte pagina waar jij moet kijken, moet je naar deze pagina gaan. Als ik jou post zo lees, heb jij al gezocht bij Area69, en daar is ook daadwerkelijk een bril daarvoor. Echter kan ik niet precies zien of hij onder of bovengronds is, maar als hij bovengronds is, is hij ongeveer op de plaats waar je de deuren naar het ondergrondse openzet in de missie Black Project. In deze missie krijg je tevens ook eenzelfde bril. ;)

Bewerkt: door Donwell

link van vindplaatsen

als het goed is moet je hemd aar vinden na de missie Black Project zoals donwell al zei.. ^_^

suc6 met het vinden :tu:

*edit*

sorry,sorry,sorry

me pc deed vaag dus ik zag het bericht van donwell niet ( ik dacht al wat ene raar leeg vak :bonk: )

Bewerkt: door lorenzo gta
Geplaatst:

Als een het spel op de ps2 speeld kun je die code gebruiken voor black project.

Dan kun je die kijker ook krijgen.

Geplaatst:

Waar heb jij het nu weer over? Code voor Black Project... :puh: Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hier wil ik wel wat meer van weten hoor :bonk:

Geplaatst:
Waar heb jij het nu weer over? Code voor Black Project... :puh: Daar heb ik nog nooit van gehoord. Hier wil ik wel wat meer van weten hoor :bonk:

Persoonlijk denk ik dat Sjors bedoelt dat er een code is, waarmee je al zo'n kijker kunt krijgen nog vóór je de missie Black Project speelt. Dit is inderdaad mogelijk, zowel met als zonder cheats.

Geplaatst:

Daar is naar mijn weten geen cheat voor. Met een ArMax code misschien, maar anders zou ik het toch echt niet weten... :?

Daar is naar mijn weten geen cheat voor. Met een ArMax code misschien, maar anders zou ik het toch echt niet weten... :?

wat is die cheat dan :sigaar:

en aangezien je niet weet of het boven of onder de grond is raad ik je aan om mijn topic eens te lezen waar duidelijk door iemand word uitgelegt hoe dit zit.

KLIK VOOR HET TOPIC

Bewerkt: door fiegel5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...