Las Vegas Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) forward DelObj(playerid,Obj); public DelObj(playerid,Obj)DestroyPlayerObject(playerid,Obj); public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if ((newkeys & KEY_FIRE)) { if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:x2,Float:y2,Float:az; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), az); x2 = x + (10 * floatsin(-az+5, degrees)); y2 = y + (10 * floatcos(-az+5, degrees)); new Obj=CreatePlayerObject(playerid,1632,x2,y2,z,0,0,az-360); SetTimerEx("DelObj",3500,0,"d d",playerid,Obj); } } } Heb ik als ramp script, alleen andere kunnen dan de ramp niet zien tijdens het rijden wat moet ik veranderen zodat andere het wel zien. Nog 1 vraag ik wil graag dat ze uit 5 ramps kunnen kiezen. Bewerkt: 1 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
Las Vegas Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Reageren mag wel Reageren
Simbad Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) nou ehm... als je een beetje had gekeken zou je misschien uit dit CreatePlayerObject kunnen op maken dat dat misschien de oorzaak zou kunnen zijn, want hier maakt hij een object voor de speler dus wat dacht je dan van : CreateObject(1632,x2,y2,z,0,0,az-360); Bewerkt: 1 oktober 2007 door Simbad Reageren
Las Vegas Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Ben je ziekjes dat je reageert op me onderwerp Maja thnx he EDIT: Ze verdwijnen nu niet.... Bewerkt: 1 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
Sandra Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Je moet natuurlijk wel DestroyPlayerObject veranderen naar DestroyObject p.s. Je klinkt niet echt dankbaar voor onze hulp. :-\ P.s.2. Je moet ook niet zomaar stukken scripts kopieëren van een site en in je script gaan plakken en er vervolgens van uit gaan dat het perfect werkt. Meestal moet je nog wat dingen aanpassen. Ook weet ik zeker dat je nog nooit de help-file van pawno hebt gelezen. Als je dat doet, scheelt dat een hele hoop vragen. Bewerkt: 1 oktober 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Las Vegas Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Sim en ik hebben iets anders wat jij niet weet krijg deze error C:\Documents and Settings\Administrator\Bureaublad\Server\gamemodes\lvdm.pwn(124) : warning 202: number of arguments does not match definition Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning. Bewerkt: 1 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
Sandra Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Sim en ik hebben iets anders wat jij niet weet Oehh, een nieuwe gta-forum-relatie?!? ^^ krijg deze error C:\Documents and Settings\Administrator\Bureaublad\Server\gamemodes\lvdm.pwn(124) : warning 202: number of arguments does not match definitionPawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning. Stappenplan "Hoe los ik een error of een warning op:" - De pop-up geeft warning #202 aan op regel #124 - Warning 202 = "number of arguments does not match definition" - Open de help-topics (druk op F1) - Zoek de lijst met errors en warning op - Zoek naar warning 202 - 202 Number of arguments does not match definition At a function call, the number of arguments passed to the function (actual arguments) differs from the number of formal arguments declared in the function heading. - Conclusie: - Er staan teveel (of te weinig) argumenten in je functie - bijvoorbeeld heb je staan: SetPlayerHealth(playerid, COLOR_GREEN, 30); of (SendClientMessageToAll(playerid, COLOR_RED, "hier krijg je ook warning 202"); - Zoek gewoon in je script regel 124 en lees die eens goed door. - Probeer het eens zelf op te lossen. P.s. De volgende keer als je hier een error- of warning-bericht neerzet, is het handig als je de betreffende regel hier ook neer zet. Wij kunnen niet ruiken wat er op regel #124 in jouw script staat. Groetjes San Bewerkt: 2 oktober 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Las Vegas Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) Ok Error bij regel 124. Regel 124: public DelObj(playerid,Obj)DestroyObject(playerid,Obj); Bewerkt: 2 oktober 2007 door Las Vegas Reageren
Sandra Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ok Error bij regel 124.Regel 124: public DelObj(playerid,Obj)DestroyObject(playerid,Obj); Zoek eens het bestand 'a_objects.inc' op. Daarin staan de native-fucties die van DestroyObject is native DestroyObject(objectid); jij hebt DestroyObject(playerid, Obj); Die playerid moet dus weg Ik denk trouwens ook dat dat DestroyObject(Obj); tussen haakjes {} moet Dus public DelObj(playerid,Obj) { DestroyObject(Obj); } Reageren
Las Vegas Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ja thnx het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.