Giel88 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Sinds ik een carmod heb geinstalleerd voor de bravura crasht San Andreas op verschillende momenten, volgens mij omdat dan de auto (bravura) in beeld hoort te komen. Ik heb het hierna even getest door noobmode te installeren en zo de gemodde bravura te spawnen, direct hierna loopt San Andreas vast. Ligt dit aan mijn computer, is de videokaart niet goed genoeg? Of ligt dit eraan dat ik de auto verkeerd geïnstalleerd heb? Ik hoor het graag, bij voorbaat dank. Bewerkt: 20 september 2007 door Giel88 Reageren
Nickonly Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk is het zo dat je'm verkeerd geïnstalleerd hebt. Het ligt er iniedergeval niet aan dat je computer het niet aan kan. Anders zou heel SA niet draaien. Waarschijnlijk heb je de GTA3.IMG niet gerebuild, of de oude DFF en TXD vergeten te verwijderen. Of misschien is het zo dat die mod het gewoon niet doet. Maar dat zou wel heel slecht zijn van de maker... Dus: Chek je GTA3.IMG even of je de oude bestanden hebt verwijderd, en of je'm gerebuild hebt . Bewerkt: 20 september 2007 door Nickonly Reageren
Giel88 Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Oke even een kleine edit, ik heb nu de backup files van de bravura weer terug gezet via IMG Tool. Hij hield het aardig lang vol waarna hij toch weer vastliep.. Ik heb sinds gisteren SA weer geinstalleerd, daarvoor heb ik het ook al een keer geinstalleerd en toen werkte het perfect.. Maar ik zal even de dff en de txd verwijderen en opnieuw van de backup adden en rebuilden. Maar kan het ook niet zo zijn dat het nieuwe model van de auto die ik dan geinstalleerd heb, te gedetailleerd is vergeleken met het originele model en dat mijn computer het dan niet aankan? Of zit er qua grootte en detail niet zo veel verschil in origineel en gedownloade? Bewerkt: 20 september 2007 door Giel88 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Maar kan het ook niet zo zijn dat het nieuwe model van de auto die ik dan geinstalleerd heb, te gedetailleerd is vergeleken met het originele model en dat mijn computer het dan niet aankan? Of zit er qua grootte en detail niet zo veel verschil in origineel en gedownloade? Dat lijkt me niet, eerlijk gezegd. De nieuwe mods die je gaat installeren zijn meestal wel groter dan de originele bestanden, dus het kan zijn dat je er wat van gaat merken als je veel mods hebt geïnstalleerd (hij gaat schokken bijvoorbeeld). Echter lijkt het me niet dat hij daarom crasht. Het is overigens een erg vaak voorkomend probleem, ik kom het in ieder geval vaak tegen. Eerlijk gezegd heb ik er direct ook geen oplossing voor. Wat je overigens wel zou kunnen proberen, is om een andere mod te installeren. Mocht die het gewoon goed doen, dan ligt de oorzaak wellicht bij de mod zelf. Daarnaast zou je eventueel met de zoekfunctie naar het probleem kunnen zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.