pekelmarc Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 wie kan mij helpen met het instal van sa;mp ik instal sa'mp al wel 1000000X en nog doet ie het niet wie kan mij helpen ik weet niet wat ik moet doen HEELLLLPPPP mvg marc Reageren
Sandra Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Zal handig zijn als je ons verteld WAT het niet doet. Waar beginnen de problemen? Krijg je errors? Bewerkt: 20 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Wat lukt niet zo kunnen we je niet helpen nee ! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Meestal is het probleem een verkeerde versie van het spel, dus vandaar dat ik even reageer. GTA: San Andreas is opgedeeld in drie verschillende versies: V1 V1.01 V2 Elke versie vereist wat uitleg, maar het komt er op neer dat je met V1 enkel SA-MP kunt spelen. Ik vermoed dus dat jij V2 hebt, omdat momenteel enkel nog V2 in de winkel ligt. Daarnaast is men vaak niet bewust van deze versies, en weten zij dus niet waar het probleem zit als bijvoorbeeld SA-MP het niet doet. Met deze patch kun je ervoor zorgen dat je huidige versie gedowngrade wordt naar V1, wat dus betekent dat je wel met SA-MP kunt spelen. Je zult verder niets merken na de installatie, de savegames zullen het ook gewoon blijven doen. Mocht dit het probleem niet zijn of heeft de patch geen effect gehad, dan zul je iets duidelijker moeten zijn. Reageren
sarwish Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 denk dat het ook bij mij is dat ik 2.0 heb Reageren
pekelmarc Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ik heb van sa;mp.com littelwithtey gedowload en dan de 1e die boven aan staat is dat de goeie en na het instal moet je dan nog wat doen?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ik heb van sa;mp.com littelwithtey gedowload en dan de 1e die boven aan staat is dat de goeieen na het instal moet je dan nog wat doen?? Je moet inderdaad de SA:MP 0.2.2 R2 Client downloaden, van welke mirror dit is maakt eigenlijk helemaal niets uit. Na het installeren hoef je in principe niets meer te doen, je kunt dan al gaan spelen. Denk er echter wel om dat je onder in het scherm van SA-MP uit de drie 'tabbladen' voor 'internet' kiest, anders komen er namelijk geen servers. Daarnaast moet je, indien je V2 hebt, deze patch ook nog even installeren. Je versie kun je zien in het hoofdmenu van de SP (SinglePlayer). Als er nog verdere vragen zijn, horen we het wel. Reageren
pekelmarc Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ik heb van sa;mp.com littelwithtey gedowload en dan de 1e die boven aan staat is dat de goeieen na het instal moet je dan nog wat doen?? Je moet inderdaad de SA:MP 0.2.2 R2 Client downloaden, van welke mirror dit is maakt eigenlijk helemaal niets uit. Na het installeren hoef je in principe niets meer te doen, je kunt dan al gaan spelen. Denk er echter wel om dat je onder in het scherm van SA-MP uit de drie 'tabbladen' voor 'internet' kiest, anders komen er namelijk geen servers. Daarnaast moet je, indien je V2 hebt, deze patch ook nog even installeren. Je versie kun je zien in het hoofdmenu van de SP (SinglePlayer). Als er nog verdere vragen zijn, horen we het wel. srry maar snap het nog niet helemaal:( Reageren
pekelmarc Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 wie kan precies zeggen hoe je sa'mp nu moet instal en dan hoe kan je dan spelen dat weet ik nie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 wie kan precies zeggen hoe je sa'mp nu moet instal en dan hoe kan je dan spelendat weet ik nie Je hebt hem nog niet geïnstalleerd? Ik maakte op uit je verhaal dat je dat al gedaan had. Maar goed, dan leg ik dat als nog even uit. Om SA-MP te kunnen instaleren, moet je natuurlijk eerst SA-MP downlpaden. Voor de duidelijkheid, dat kan hier. Je moet in dit geval de 'SA:MP 0.2.2 R2 Client' downloaden. Zodra je dat gedaan hebt, pak je het bestand uit met bijvoorbeeld WinRar. Daarna, als de bestanden reeds uitgepakt zijn, klik je op het volgende om de installatie te starten: De installatie zal dan starten. Eigenlijk is hier verder geen uitleg vereist, aangezien het slechts een kwestie is van netjes de instructies volgen. Zodra SA-MP dan geïnstalleerd is, zal er een pictogram verschijnen waarmee je het programma mee kunt starten. Helemaal onderin zul je dan drie tabbladen staan, waarvan je dus op 'internet' moet klikken: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.