X-boy Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Ik heb geprobeerd om een Infraroodbril te vinden maar waar ligt die ?? Bewerkt: 20 september 2007 door X-boy Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Vanaf de missie 'Black Project' kun je ze vinden in Area 69 en op The Big Ear. Klik hier voor een kaartje op WikiGTA waar ze duidelijker zijn aangegeven. Ik meende dat hij ook nog in de Madd Dogg Mansion lag achter de bank, maar hij staat niet op het kaartje van WikiGTA aangegeven. Bewerkt: 20 september 2007 door VWO-er Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Vanaf de missie 'Black Project' kun je ze vinden in Area 69 en op The Big Ear. Klik hier voor een kaartje op WikiGTA waar ze duidelijker zijn aangegeven. Ik meende dat hij ook nog in de Madd Dogg Mansion lag achter de bank, maar hij staat niet op het kaartje van WikiGTA aangegeven. ja het klopt dat hij ook In madd doggs mansion ligt ik heb hem daar i.i.g. al een keer gezien Reageren
X-boy Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Ok, thanx maar kan het duidelijker over de plek waar hij ligt op The Big Ear Bewerkt: 20 september 2007 door X-boy Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) In de PS2 versie ligt hij níet bij de Big Ear. Heb je deze, bespaar je moeite. Er ligt nog wel een Thermal goggle in Zero's RC Shop. Deze ligt rechts achteraan. De 'bril' in Madd Doggs Mansion licht een Night Vision, geen Thermal goggle. Ze staan overigens niet op de Wiki kaartjes omdat ze in Interieurs liggen en die komen niet overeen met de werkelijke wereld. Bewerkt: 20 september 2007 door ASPHALT Reageren
X-boy Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Nee ik speel het op de PC weer ligt die infraroodbril precies in The Big Ear ?? Bewerkt: 20 september 2007 door X-boy Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Nee ik speel het op de PC weer licht die infraroodbril precies in The Big Ear ?? achter in het hoekje waar het oor naartoe wijst Reageren
X-boy Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Ok, maar als ik daar heen ga dan staat er een sandking en geen infraroodbril Wat bedoel je precies met oor ?? Bewerkt: 20 september 2007 door X-boy Reageren
hielkeh Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 ik heb sa op de playstation en ik kan hem wel bij de big ear vinden. tip:kijk bij google video en typ san andreas goggles in. daar staat een goed filmpje. Reageren
X-boy Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Bedankt maar waar hij ligt op dat filmpje licht ie bij mij niet, kan het mischien ook dat ik een cheat heb gebruikt ofzo waardoor die infrorood kijker er nit licht ?? Ik ben benieuwd Alvast bedankt Reageren
hielkeh Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 mischien is het juist zo dat hij op de ps2 versie wel op die plek te vinden is, maar op de pc niet. Reageren
X-boy Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Nou dat hoop ik niet Reageren
Bigstijn Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Nou dat hoop ik niet Weet je wel zeker dat je de missie 'Black Project' al gedaan hebt? Het is anders logisch dat je Thermal Goggles (Oftwel Infrarood bril) niet kan vinden, dit is op te maken uit de bovenstaande post van VWO-er. Je zal t/m die missie moeten spelen wil je ze hem gebruiken/ hebben. Reageren
Dastard Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 De infraroodbril ligt WEL bij de big ear in de PS2 versie! Maar hij ligt ook bij de Big Ear in de PC versie... Heb je wel die missie gedaan? Dastard Reageren
X-boy Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Moet je eerst ide missie halen ?! In een andere topic is mij vertelt dat dat niet hoeft Okay dan moet ik gewoon nog ff door Bedankt hè Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.