Jump to content

Infarood bril

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey

Sorry dat ik zoon oude topic naar boven haal.

IK heb de missie Black Project gehaald dus ik heb nu de infrarood bril.

Maar die is helamaal nie leuk dus ik wil graag weten waar ik de nachtkijker kan vinden op die berg niet de The Big Ear maar die andere.

IK zou het graag willen weten.

Alvast bedankt :puh:

Geplaatst:

Ja bedankt maar op de angewezen platsen heb ik al gekeken maar ik wil graag weten waar hij precies ligt op die berg in de boch vlak ij de dam want daar kan ik heb ook al nie vinden dus heb je daar mischien ook een foto van??

Geplaatst:
Ja bedankt maar op de angewezen platsen heb ik al gekeken maar ik wil graag weten waar hij precies ligt op die berg in de boch vlak ij de dam want daar kan ik heb ook al nie vinden dus heb je daar mischien ook een foto van??

Het kan kloppen dat je die niet kunt vinden, aangezien je die alleen in een missie hebt. In dit geval de missie "Breaking the bank at Caligula's".

Geplaatst:

Ja dat klopt, zoals je >hier< kan zien maken de twee goggles en de parachute gebruik van hetzelfde wapen-slot. Zodra je daar een ander item plaatst ben je je vorige kwijt. Zo zit het spel nu eenmaal in elkaar. Maar je kan Breaking the Bank at Caligula's ook als laatste doen, dus na End of the Line aangezien de Heist missies optioneel zijn. Daarna moet je dus geen andere goggles of parachute nemen. Succes ^_^

Geplaatst:

Ja bedank maar hij is al gelukt :tu:

Was echt ZOON coole missie ^_^

En ik heb nu ook al dat huis van Madd Dogg en daar ligt ook een nachtkijker in !!

Ben nu al bij de missie Grove For Life !!

THNX for all

Geplaatst:
Moet je eerst ide missie halen ?!

In een andere topic is mij vertelt dat dat niet hoeft

Okay dan moet ik gewoon nog ff door :tu:

Bedankt hè :tu:

Als die missie heb gehaald hij licht hier bij big ear samen met een wagen

infraroodbriljt7.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...