X-boy Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Heey Sorry dat ik zoon oude topic naar boven haal. IK heb de missie Black Project gehaald dus ik heb nu de infrarood bril. Maar die is helamaal nie leuk dus ik wil graag weten waar ik de nachtkijker kan vinden op die berg niet de The Big Ear maar die andere. IK zou het graag willen weten. Alvast bedankt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Op de Big-Ear vind je de Thermal Goggles, die zien dus het verschil in temperatuur. Deze zocht je blijkbaar niet. De echte Nachtkijker kan je op deze plaatsen vinden. Als je nog moeite hebt om ze te vinden kan je op deze pagina kijken. Succes Reageren
X-boy Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ja bedankt maar op de angewezen platsen heb ik al gekeken maar ik wil graag weten waar hij precies ligt op die berg in de boch vlak ij de dam want daar kan ik heb ook al nie vinden dus heb je daar mischien ook een foto van?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ja bedankt maar op de angewezen platsen heb ik al gekeken maar ik wil graag weten waar hij precies ligt op die berg in de boch vlak ij de dam want daar kan ik heb ook al nie vinden dus heb je daar mischien ook een foto van?? Het kan kloppen dat je die niet kunt vinden, aangezien je die alleen in een missie hebt. In dit geval de missie "Breaking the bank at Caligula's". Reageren
X-boy Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ja maar daar na ben je hem weer kwijt want je moet een paracute pakken Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ja dat klopt, zoals je >hier< kan zien maken de twee goggles en de parachute gebruik van hetzelfde wapen-slot. Zodra je daar een ander item plaatst ben je je vorige kwijt. Zo zit het spel nu eenmaal in elkaar. Maar je kan Breaking the Bank at Caligula's ook als laatste doen, dus na End of the Line aangezien de Heist missies optioneel zijn. Daarna moet je dus geen andere goggles of parachute nemen. Succes Reageren
X-boy Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ja bedank maar hij is al gelukt Was echt ZOON coole missie En ik heb nu ook al dat huis van Madd Dogg en daar ligt ook een nachtkijker in !! Ben nu al bij de missie Grove For Life !! THNX for all Reageren
The Distortion Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Moet je eerst ide missie halen ?!In een andere topic is mij vertelt dat dat niet hoeft Okay dan moet ik gewoon nog ff door Bedankt hè Als die missie heb gehaald hij licht hier bij big ear samen met een wagen Reageren
X-boy Geplaatst: 9 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 (bewerkt) Ja maar ik heb de nachtkijker en infraroodkijker al Bewerkt: 9 oktober 2007 door X-boy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.