THE_GAME_MEN! Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Hallo, Ik word echt knettergek van de laadtijden in GTA SA en ik heb gehoord van een vriendje dat je een HDD aan je PS2 kunt leggen en dat je dan veeeeel minder laadtijden hebt, ik heb research gedaan en dat klopt ... Ik wil dus mijn ORGINELE GTA SA rippen , een iso der van maken , die software kopen hdd eraan hangen en spelen... Alleen het probleem is dat ik een PStwo mini heb en daar zit de netwerk adapter al ingebouwd en is er geen ruimte om de HDD erin te doen , zie deze tut : http://www.hdloader.org/install.htm Is het mogelijk om dan toch via de hdd op een PStwo te kunnen spelen ? Ik heb gelezen dat het iemand gelukt is om een USB kabel te maken en die in de PStwo te steken en aan de anderekant een stekker voor je HDD , weet iemand misschien waar ik deze kan bestellen of maken ? Freek Reageren
roppie Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Ik heb gelezen in de PU dat er al een soort van game boy uit is maar je kan er PSX spelletjes op spelen maar van zo iets heb ik nog nooit gehoord. :blink: Bewerkt: 31 december 2004 door roppie Reageren
BrokenTable Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Die Portable is de PSP. Is onlangs in Japan geintroduceerd. EDIT: ik zag pas later dat het topic eigenlijk totaal ergens anders over gaat... Back Ontopic over HDD aansluiten op PS2v2 Bewerkt: 31 december 2004 door BrokenTable Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 [OFFTOPIC] Jah ik wist dat dat ding de PSP heet , ik ga hem meteen halen als hij hier verkrijgbaar is Freek Reageren
Ken-D Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 Kan je nergens die Netwerk Adapter loschroefen ofzo? Anders moet je maar eens kijken op http://nl.playstation.com/home/home01_generic.jhtml Als dit spam is verwijder het maar. Postaldude Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Hmm ok bedankt , maar dat losschroeven lukt nie , is geintregreerd op het moederboard e de hdd zelf in dikker dan de ps2 ... Freek Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Niet echt nee , want als je dus hddloader wilt hebben ben je beze*kt , enne een modchip solderen op een moederboard dat solderingen heeft kleiner dan een haar , succes.... Freek Reageren
Trax Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Wow :lol: Koewl zeg Wat is dat nou weer voor onzin post ... Niet boosten he Reageren
Ken-D Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Mischien is er iemand bij jouw in de buurt die Modchips erin zet en mischien kan hij dan ook wel de HD erin doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.