Moonboy Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ik heb een probleempje hoe instaleer je gta noobmode ik ben mega blij als iemand me kan helpen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Welkom op GTAForum Dit hoort op de eerste plaats een apart topic te zijn, die kun je openen met de 'Nieuw Onderwerp' knop, onderaan het scherm. Dan zit je ook nog eens in de verkeerde sectie. Je had dit beter hier kunnen plaatsen. Dan ga ik nu in op je vraag. Als je de n00bmode hebt gedownload (hier te downloaden), moet je hem uitpakken, aangezien het een .zip bestand is. Dit kun je uitpakken met het programma WinAce Dit is gratis en hiermee kun je .zip en .rar bestanden uitpakken. Als je het hebt uitgepakt, open je de setup. Heel simpel, gewoon de stappen van de Setup volgen. Dan ben je klaar, en kun je SA spelen. Maar je moet wel een 'new game' starten voor de n00bmode. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.