ZOrange Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Beste, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed pragramma, dat e-mails kan ontvangen en versturen. zoals Microsoft outlook. Ik heb wel een (at) msn DOT com add. dus het moet kunnen werken met een (at) msn DOT com add. Met dank, Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Increditmail werk best leuk klikkie. Ik hoop dat het wat voor je is Reageren
T@rget Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Mozzila Thunderbird is ook erg chill (Soort FireFox maar dan voor mail). Staan wel tut's hoe het moet. Reageren
ZOrange Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Zijn jullie zeker dat ze met msn werken? En waar kan ik zo'n tut vinden? Reageren
bramboy Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Mozzila Thunderbird is ook erg chill (Soort FireFox maar dan voor mail). Staan wel tut's hoe het moet. gaat niet met hotmail/WLM ZELF GETSET!! andere kon ik niet downe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.