super BV Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Heey Ik ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? alvast bedankt Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Beste Super_BV, ik heb hier een download-lik gevonden naar de officiele download van SA-v2.0. Hiermee patch je je oudere versie naar een iets betere versie. Hierin is bijvoorbeeld de Hot-Coffee Mod onbruikbaar gemaakt, maar ook zijn er enkele kleine bugs (foutjes in het spel) verholpen. Download-Link Nog veel plezier met je spel! As Melhoras, NeoSyp Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) HeeyIk ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? alvast bedankt @$neosyp$: Ik denk dat hij geen patch wil maar een nieuwe .exe ontopic: We weten niet of je de echte CD hebt van SA. Zolang je niet kunt aantonen dat je dat je de echte hebt, mogen wij je niet helpen Bewerkt: 20 september 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Als je je originele bestand terug wil, moet je gewoon san andreas eens herinstalleren. Reageren
super BV Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 HeeyIk ben beetje dom geweest ben vergeten een backup te maken van gta_sa.exe de v2.0 versie weet iemand waar ik die weer vandaan haal? alvast bedankt @$neosyp$: Ik denk dat hij geen patch wil maar een nieuwe .exe ontopic: We weten niet of je de echte CD hebt van SA. Zolang je niet kunt aantonen dat je dat je de echte hebt, mogen wij je niet helpen Ik zou nie wete hoe ik da moet bewijze want een foto kan ook van internet gehaald zijn dus dan zit er niks anders op om hem opnieuw te installeren dan:( Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.