JasonStatham Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Hoe krijg je een avatar van bijvoorbeeld 49 KB naar 15 KB ik wil graag een nieuwe avatar maar hij is telkens te groot in geheugen Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Hoe krijg je een avatar van bijvoorbeeld 49 KB naar 15 KBik wil graag een nieuwe avatar maar hij is telkens te groot in geheugen Dat kan liggen aan het bestandtype. Als het .png is dan is het rap al meer dan 15 kb. Je kan met paint op Bestand -> Opslaan als drukken en dan onder 'Bestandsnaam' staat 'Opslaan als', daar kies je .GIF of .JPG. Let wel op dat .JPG een veel betere kwaliteit bied dan GIF. De afbeelding verliest waarschijnlijk heel wat in kb, maar het verliest ook wat kwaliteit... @Hieronder: Dat heb je toch wel fout hoor. Bewerkt: 20 september 2007 door Jon-asses Reageren
M4X Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Ik denk dat je hem hebt opgeslagen als .jpeg, en daarmee zijn avatars altijd heel erg groot. Sla hem eens op als .png, daarmee zijn avatars altijd kleiner. Het kan ook zijn dat er teveel animatie in zit, en dat hij daarom zo groot is. Verwijder in dat geval een aantal frames, zodat je plaatje kleiner wordt. Veel succes! @Hierbove: 1 seconde sneller Bewerkt: 20 september 2007 door M4X Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Bedankt jongens dit is dus waar het voor was maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden Reageren
Youp Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Bedankt jongens dit is dus waar het voor was maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden Dat komt omdat je ava niet groter mag zijn in afmetingen dan 64x64. Maar GTAForum verkleint het zo dat wanneer de lengte of breedte de 64 pixels haalt, de andere stopt met vergroten. Jouwe is dus 58x64, en omdat de breedte (volgens mij) niet groter mag zijn dan 64 pixels, vergroot ie niet meer. Je zou met photoshop de volle 64x64 kunnen doen, maar mooier en echt groter wordt het er niet op. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Bedankt jongens dit is dus waar het voor was maar er is nog 1 ding ; hij wil niet groter worden Dat komt omdat je ava niet groter mag zijn in afmetingen dan 64x64. Maar GTAForum verkleint het zo dat wanneer de lengte of breedte de 64 pixels haalt, de andere stopt met vergroten. Jouwe is dus 58x64, en omdat de breedte (volgens mij) niet groter mag zijn dan 64 pixels, vergroot ie niet meer. Je zou met photoshop de volle 64x64 kunnen doen, maar mooier en echt groter wordt het er niet op. bedankt ik dagt vroeger de hele tyd ie 100 bij 100 pixels moht zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.