Jump to content

probleem met voertuigen

kevkeg

Recommended Posts

Hey welkom terug op het forum :)

probeer eens bij je opties te kijken of druk een paar keer op [select] (als het ook op de PSP zit)...

als het niet lukt moet je volgens mij op (X) en [L] tegelijk drukken :D

Bewerkt: door Dark_Zemy
Delen op andere websites

als ik in een voertuig zit in gta vice city stories (PSP) dan is de camera naar de zijkant van het voertuig gericht :N

weet iemandt daar wat op ???

ja op psp moet je inderdaad op selecht duwen om het belld goed te krijgen als je in een voertuig zit zoals jij wil

Delen op andere websites

Dit is inderdaad wel een raar probleem. Misschien kan je je PSP eens helemaal af zetten, misschien doe je dit niet, en zet je enkel je PSP in 'slaapmode'. Dus zet je psp af door de off-button 4 sec omhoog-gedrukt te houden, dan staat hij helemaal af, zet hem nu terug op. Start Vice City Stories. Misschien kan je ook de laatste nieuwe Firmware of systeemsoftware binnenhalen. Dit kan je door in het PSP-menu naar 'Netwerkupdate' te gaan of de firmware te downloaden van www.mypsp.com.

Veel geluk

Bewerkt: door OG-J
Delen op andere websites

• 1 maand later...

ik heb ookal zo iets vreemds meegemaakt ik was aan het spelen en opeens loopt mijn ventje vanzelf naar achter ik dacht een vuiltje dus ik maar drukken hij loopt wat vooruit en dan gwn weer achteruit ik sluit psp af en aan nog altijd hetzelfde als ik het spel afsluit en bv op het internet ga dan gaat die muis altijd benede dus wat doe ik ik stuur het op naar sony en ik krijg een nieuwe (het was dus een intern probleem) wat ik hiermee wil zeggen is ms heb jij wel hetzelfde voor maar dan bij jou naar links of rechts dus stuur em ook eens op ofzow laterz :cya:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...