dupree Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 hallo hoe moet je die mannen uit de wagen krijgen door hun wagens te bechadegen of zo want als ik de wagen opblaas is misie falied Reageren
M4X Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 hallo hoe moet je die mannen uit de wagen krijgen door hun wagens te bechadegen of zo want als ik de wagen opblaas is misie falied Je moet de wagen proberen zoveel mogelijk te beschadigen, en als je de wagen genoeg hebt beschadigd dan zal de chauffeur uitstappen. Nu moet je de wagen terugrijden, maar het is handig om eerst even langs de Pay & Spray te gaan, want anders heb je de wagen totaal niet onder controle door lekke banden etc. Ook is het handig als je de missie doet met een Bullet Free auto, die je behaald door alle 30 empire buildings te veroveren. Daarmee kan je dan drive by's uitvoeren op de Securivan zodat de bestuurder uiteindelijk uitstapt. Veel succes! Reageren
dupree Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 hallo hoe moet je die mannen uit de wagen krijgen door hun wagens te bechadegen of zo want als ik de wagen opblaas is misie falied Je moet de wagen proberen zoveel mogelijk te beschadigen, en als je de wagen genoeg hebt beschadigd dan zal de chauffeur uitstappen. Nu moet je de wagen terugrijden, maar het is handig om eerst even langs de Pay & Spray te gaan, want anders heb je de wagen totaal niet onder controle door lekke banden etc. Ook is het handig als je de missie doet met een Bullet Free auto, die je behaald door alle 30 empire buildings te veroveren. Daarmee kan je dan drive by's uitvoeren op de Securivan zodat de bestuurder uiteindelijk uitstapt. Veel succes! bedankt voor tips alle 6 misies zijn gelukt dupree Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.