bramboy Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Kan j eeen eye toy kamera op de pc aan sluiten zo ja hoe(NIET USB IN DE USB POORT STEKEN, daarna) ====> bramboy <===== Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Je bedoelt installeren? Als het goed is opent zich vanzelf een scherm waarin gevraagt wordt of je de hardware wilt installeren, zo niet dan denk ik dat je EyeToy camere niet voor een PC is gemaakt. Dat is toch voor een PS2? Dan vraag ik me dat zoiezo af. Oja als je de USB in je PC steekt kan je met verkennen (rechtermuis/klik op start) de camera er bij zien staan. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Ik had hem ook op mijn pc staan. Maar jamme rgenoeg is hij stuk gegaan. Ik steekte hem erin. En zoals SoaDTom al zij. Dan vraagt hij automatosh wil u deze Software instaleren. Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 De driver zul je ook nodig hebben. Word standaard niet door XP ondersteund. eyetoy.rar Reageren
bramboy Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 ik zal het proberen ben nu nl niet op mijn eigen pc dus ik doe het morgen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Cool ik ga het ook snel proberen! Reageren
bramboy Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) De driver zul je ook nodig hebben. Word standaard niet door XP ondersteund.eyetoy.rar naar mijn idee gaat het ddaarmee ook niet bericht van mijzelf op een ander forum: al ik de opgegeven map in dat ene schermpje open krijg ik dit:klikken!! wat moet ik dan doen kun jullie mij misschien helpen :thumb: wat heb ik gedaan: -bestand gedownload -bestand uitgepakt -klikkken '' ik wil zef kiezen (gevanaceerd) -map waar uitgepakte bestand stond in gevuld(doe dat met bladeren) -laten zoeken naar software en dan krijg ik dit weer... ----> bramboy! en dat is hier Bewerkt: 22 september 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.