gijsisok Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 (bewerkt) Hoop dat mijn postje hier thuishoort :$ Voor sommigen een moeilijke vraag, voor sommige een makkelijke. Komt ie: Waar zou jij voor kiezen, als je alleen GTA mag kopen of de muziek uit GTA. Ik zou het niet weten, maar ik denk toch maar GTA. Echt..., de muziek is echt , maar ik zou GTA toch mooier vinden. Bewerkt: 20 september 2007 door abcdefgta
Rullez Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 Hoop dat mijn postje hier thuishoort :$ Voor sommigen een moeilijke vraag, voor sommige een makkelijke. Komt ie: Waar zou jij voor kiezen, als je alleen GTA mag kopen of de muziek uit GTA. Ik zou het niet weten, maar ik denk toch maar GTA. Echt..., de muziek is echt , maar ik zou GTA toch mooier vinden. Ik zou zeker voor GTA kiezen. Muziek kan je er zelf nog bij doen. Temminste op de pc. Speel je hem op een console. Dan kan je altijd nog een pc of radio aanzetten. Dus dan heb je ook muziek.
Steel Dogg Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Eigenlijk een hele rare vraag Wat denk je? Dat je een spel alleen maar koopt voor de muziek? . Ik kies natuurlijk voor GTA
PowerPats Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 tja het is logsisch dat je voor gta kiest want waarom zou je gta sa muziek willen hebben want die radio zuigt flink vice city radio was veel beter.
Dutchy3010 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Dit vind ik een tamelijk onzinnige vraag. Als je GTA zou willen kopen voor de muziek, kan je net zo goed alleen de muziek ervan kopen en niet het spel... Daarnaast, de muziek is een onderdeel van GTA, dus zonder kan je het al niet eens kopen. Nutteloze discussie => (Niet mee eens? PM box staat altijd open...)
Recommended Posts