ALEX188 Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 hallo gtaers ik ben naar de bombshop gereden en toen ik eruit kwam wilde ik de auto opblazen allen het wilde niet weet iemand miss hoe je dat moet doen alvast bedankt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 hallo gtaers ik ben naar de bombshop gereden en toen ik eruit kwam wilde ik de auto opblazen allen het wilde niet weet iemand miss hoe je dat moet doen alvast bedankt Wanneer je de bom hebt geplaats, druk je op 2 om de bom te activeren. Je hebt een aantal bepaalde tijd om weg te vluchten! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 ik denk dat jij 2 of L1 nadat je uit de auto kwam klikte maar je moet erop klikken als je er nog inzit Reageren
Donwell Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Als je een bom plaatst in een wagen, zul je hem allereerst moeten activeren. Dit is met de 'schiet-toets', standaard is dit volgens mij [Alt] of [LMB]. Zodra je hem activeerd staat er dat de bom is geactiveerd. Je zult snel weg moeten rennen, anders wordt jij er bij mee opgeblazen. En nu weet ik niet zeker of er bij de bombshop van Los Santos ook een detonator is, of niet... Iemand die het wel weet? Edit: Ik heb inmiddels begrepen dat in San Andreas alleen een timer zit, ik was dus denk ik in de war met een andere GTA. Bewerkt: 21 september 2007 door Donwell Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 hallo gtaers ik ben naar de bombshop gereden en toen ik eruit kwam wilde ik de auto opblazen allen het wilde niet weet iemand miss hoe je dat moet doen alvast bedankt Wanneer je de bom hebt geplaats, druk je op 2 om de bom te activeren. Je hebt een aantal bepaalde tijd om weg te vluchten! bijna iedereen speel pc voort maarja voor de gene die het op de ps2 spelen: als je in auto zit druk je op rondje en dat vlucht je anders ben je dood veel game plezier. gr. fiegel5 Reageren
WackoX Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Oooh ik druk gewoon op mijn linker muisknop of op Ctrl Maar het staat vast dat je altijd 5 of 6 seconden hebt Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Er zijn vast ook veel mensen die het spel spelen op de PS2, waaronder ik. Je moet de bom inderdaad eerst activeren, wanneer je je nog IN de auto bevindt. Zie eerdere berichten over de informatie welke toetsen je daarvoor moet gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.