Jump to content

bombshop

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo gtaers ik ben naar de bombshop gereden en toen ik eruit kwam wilde ik de auto opblazen allen het wilde niet weet iemand miss hoe je dat moet doen alvast bedankt

Geplaatst:
hallo gtaers ik ben naar de bombshop gereden en toen ik eruit kwam wilde ik de auto opblazen allen het wilde niet weet iemand miss hoe je dat moet doen alvast bedankt

Wanneer je de bom hebt geplaats, druk je op 2 om de

bom te activeren.

Je hebt een aantal bepaalde tijd om weg te vluchten!

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een bom plaatst in een wagen, zul je hem allereerst moeten activeren. Dit is met de 'schiet-toets', standaard is dit volgens mij [Alt] of [LMB]. Zodra je hem activeerd staat er dat de bom is geactiveerd. Je zult snel weg moeten rennen, anders wordt jij er bij mee opgeblazen. En nu weet ik niet zeker of er bij de bombshop van Los Santos ook een detonator is, of niet... Iemand die het wel weet? ^_^

Edit: Ik heb inmiddels begrepen dat in San Andreas alleen een timer zit, ik was dus denk ik in de war met een andere GTA. ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Wanneer je de bom hebt geplaats, druk je op 2 om de

bom te activeren.

Je hebt een aantal bepaalde tijd om weg te vluchten!

bijna iedereen speel pc voort maarja voor de gene die het op de ps2 spelen:

als je in auto zit druk je op rondje en dat vlucht je anders ben je dood :duh:

veel game plezier.

gr.

fiegel5 :cya:

Geplaatst:

Er zijn vast ook veel mensen die het spel spelen op de PS2, waaronder ik.

Je moet de bom inderdaad eerst activeren, wanneer je je nog IN de auto bevindt. Zie eerdere berichten over de informatie welke toetsen je daarvoor moet gebruiken. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...