TranceJunkie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 In een poging het forum weer leven in te blazen, heb ik dit draadje gestart. Wat doen jullie allemaal nu je de verhaallijn uitgespeeld hebt??? Waar kan je nu nog lol aan beleven?? Dingen die ik doe: -Op een quad het platteland bezichtigen -Met de jetpack rondvliegen -Skydiven B) -Met je gang wat rondsjappen -Treinen laten ontsporen :D:D -Zoeken naar meer eastereggs -Bmx-en etc etc Nou jullie! Cheers Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik ga met een Monster rond rijden overal in SA. Of ik pak de Hydra en ga rond vliiegen. Of mensen dood knallen. PS: Wan hier niet al een topic over. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 vraagje krijg je ook iets extra`s als je san andreas zonder codes hebt uitgespeeld ??? zo ja wat voor dinge dan ??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Verkeer uitzetten (ARMAX code) en dan stunten met motoren of de Tuismo. Met de Hydra tussen / onder gebouwen vliegen doe ik ook graag alleen heb ik vaak te weinig ruimte Of lekker toeren in m'n getunde Blade voor Red Country. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Een ander spel gaan spelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 100% proberen te halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Meestal gewoon beetje rond vliegen.. cheaten :rolleyes: :rolleyes: beetje voertuigen spawnen en dan dood gaan en overnieuw.. best grappig enzo! *ik cheat want: ik heb het 100% * (nee, ik geef geen bewijzen.. lekker puh ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 In een poging het forum weer leven in te blazen :rolleyes: Het forum leeft als nooit te voren :rolleyes: Maar iig, ik doe meestal een beetje mensen killen. Politie achter me aankrijgen, politie's neersteken. Ik doe iig veel met een mes. En oja, ik klim overal op :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) In een poging het forum weer leven in te blazen :rolleyes: Het forum leeft als nooit te voren :rolleyes: Maar iig, ik doe meestal een beetje mensen killen. Op die manier gaat het leven er snel uit :-) PS Mijn excuses voor deze totaal onzinnige post, maar ik kon het niet laten :-) EDIT: 100% halen hoort er bij mij ook nog bij. (iig. niet iets nuttig in deze post...) Bewerkt: 30 december 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 tja wat moe ik zoal doen lekker met m'n getunde broadway door het platteland naar san fierro even een pitstop maken en dan vervolgens cruisen naar las venturras, eindigen op de strip fantastisch B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Beetje van alles: -kijken of mijn vriendinen nou al thuis zijn. (zijn ze nog steeds niet) -Easter egg's zoeken (dat houd in, dat ik zo nu en dan omhoog kijk om te zien of er een ufo vliegt) -Mensen vermoorden -gewoon rond rijden (meestal door bossen of de woestijn) -Gebieden verroveren -Dingen doen, die onmogelijk zijn. (zoals met een kettingzaag het politiebureau binnen te lopen om iedereen af temaken) -R3 missie's -100% halen (challenge's enzo) Maar het meest ben ik bezig om de gestoorde crimineel uit tehangen, en dat lukt aardig... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ik doe meestel: - Met een vlammenwerper of bazooka de stad vernielen - Mensen vermoorden - R3 missies (100% proberen te halen) - Politie fun :lol: - Naar easter eggs zoeken - ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorran Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 In een poging het forum weer leven in te blazen, heb ik dit draadje gestart.Wat doen jullie allemaal nu je de verhaallijn uitgespeeld hebt??? Waar kan je nu nog lol aan beleven?? Dingen die ik doe: -Op een quad het platteland bezichtigen -Met de jetpack rondvliegen -Skydiven B) -Met je gang wat rondsjappen -Treinen laten ontsporen :D:D -Zoeken naar meer eastereggs -Bmx-en etc etc Nou jullie! Cheers Kan je wel treinen laten ontsporen? En zo ja, hoe???? En hoe kan je skydiven??? :huh: :huh: :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HaVOC Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 vraag ik me ook wel af :o maar kdenk dat skydiven gewoon met je parachute is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 skydiven is vanuit een vliegtuig naar beneden springen en dan op het laatste moment je parachute openen/ en base jumpen is vanaf een berg of hoog gebouw naar beneden springen en dan je parachute openen. En ik ben nog steeds sprays aan het zoeken horseshoes en ik moet eigenlijk ook die snapshots nog doen r3 missies ( voor 100%) nog steeds zero missies stomme k*t missie vooral eerste mensen dood schieten vooral politie rond cruisen lekker vliegen met jetpack en vliegtuigen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts