Trax Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Een trein ontspoor je door X in te blijven drukken. Alles gaat gewoon goed, totdat je controller gaat trillen. Ingedrukt blijven houden en dan op een gegeven moment ontspoort hij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorran Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Een trein ontspoor je door X in te blijven drukken.Alles gaat gewoon goed, totdat je controller gaat trillen. Ingedrukt blijven houden en dan op een gegeven moment ontspoort hij Cool!! Ga ik ff proberen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Ik rijd met me BMX , Monstertruck , en ik g met de Hydra altijd laag over de no fly zone vliegen , krijg je 5 sterren , en dan op andere vliegende Hydra's jagen. Of ik cheat soms wel is , voor voertuigen , maar dan sla ik het niet op ... :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 * lekker gestoord roekeloos rijden in Bufallo ion San fierro wat jumps maken * met moto vanuit hoge daken naar benede vallen * met sportwagen vanop Mount chilliad naar benede valle met turbo gebruiken oja en ook probeer dat ook eens met een quad koprol maken als jij naar beneden valt soms lukt niet maar soms wel :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 (bewerkt) * duiken in het meer vanaf de dam * 100% halen ( ik haat challenges ) * plaatsen die verdacht zijn onderzoekn op easter egg's * zoveel mogelijk karretjes achter de baggage koppelen ( record=11 ) * tunnen van auto's * unique jump's ( of hoe ej dat ok schrijft) Bewerkt: 1 januari 2005 door jamesb0nd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dudedude Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 ik doe veel meer 2 player sinds ik de verhaallijn heb uitgespeeld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 ik speel ook meer 2-player en ik rij vaak rond met mijn getunde phoenix B) (cheatdisc) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik doe nu ondat ik niet verder kom <_< -- veel plak bommen. -- rond racen. -- politie neer knallen. -- winkels overvallen. -- vliegen. -- auto's tunen. -- boor school goud proberen te krijgen. -- en nog meer dingen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Hier verder. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10632&st=30 Graag geen topics bumpen als er al een soortgelijk topic is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts