Jump to content
PatrickW

San Andreas zoekwedstrijd: GTA Treasurehunt

Vanavond om 21:00 uur gaat de GTA TreasureHunt van start. In deze wedstrijd die uit zeven verschillende ronden zal bestaan die elk drie dagen duren, is het de bedoeling om allerlei zoekopdrachten uit te voeren in GTA San Andreas op de PC, met behulp van een unieke Mission-Pack modificatie. Door deze reeks zoekopdrachten die je door heel San Andreas voert, zal worden bepaald wie de beste speurneus van de Nederlandse GTA community is.

De wedstrijd heeft een internationaal karakter, want naast op onze site, organiseren we deze wedstrijd gelijktijdig ook op gtaforums.com voor de internationale GTA community.

Dit is een wedstrijd die je niet wil missen, want dit is je kans om te laten ziet dat jij alle geheime plekjes van San Andreas kent als je broekzak. Daarnaast ligt er voor de winnaar een mooi prijzenpakket klaar met allerlei unieke GTA en GTAgames.nl goodies, die normaal nergens te koop zijn.

Meedoen kan nog totdat de eerste ronde is afgelopen (dinsdag 24-09 21:00 uur), daarna worden geen nieuwe inschrijvingen meer geaccepteerd.

Verdere informatie over de wedstrijd en wat je nodig hebt om mee te doen kun je vinden op ons forum.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Leuk, maar waarom krijgt dit wel een speciaal odnerwerp en ik zeg bv. SAS niet?

Ik denk omdat dit door Admins/enz gemaakt is. Mischien is dat wel niet eerlijk maar hun doen wel veel voor het GTAgames netwerk. Maar bijv op wikigta staat wel Grand Theft Auto: Mafia Stories, Grand Tani Islands en nog een paar.

Maar eigenlijk verdient SAS wel een plaatsje :) .

Maar weer ontopic: Ik snap het niet echt dus je moet allemaal dingen zoeken bijv: Horseshoes, Gangtags, voertuigen etc?

MVG,

gtaman122

Bewerkt: door gtaman122

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jij krijgt geen speciaal nieuwsbericht omdat je gewoon nog nooit zo assertief bent geweest om even contact op te nemen met een admin (+ bijgevoegd nieuwsbericht).

Wij willen heus wel aandacht geven aan projecten binnen het forum, maar je moet zelf ook inisatief tonen anders krijg je nooit aandacht voor je project.

Iedergeval ik doe niet mee met de Treasurehunt want anders win ik nog mijn eigen prijzen ^_^

De treasurehunt is een zeer leuk en origineel idee. Ik hoop dat er vaker van dit soort gezellige dingen komen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad een leuk contest, dit showt maar weer eens de kracht van het modden. =D

Wazuup heb jij eigelijk aan deze mod meegewerkt of heeft PW + Dutchy deze mod gemaakt?

Hieronder: OKE ik doe zelf niet mee ik ben nooit zo hel goed in die dingen ( denk ik ) :$ .

Bewerkt: door gtaman122

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zelfs GTANET.com heeft een newsitem aan deze wedstrijd gewijd. Dan is het toch niet zo raar dat wij dat zelf ook hebben. En zoals joriz ook al zei staat onze Inbox altijd open voor suggesties. Als je met een net geschreven "pers-bericht" komt zullen we altijd kijken om we het kunnen plaatsen.
Maar weer ontopic: Ik snap het niet echt dus je moet allemaal dingen zoeken bijv: Horseshoes, Gangtags, voertuigen etc?
Inderdaad, elke ronde krijg je nieuwe zoek-opdrachten, en er zijn in totaal 7 rondes. Wat je precies allemaal nog moet zoeken is nog een verassing, maar het kan van alles zijn.

Lees het topic van Treasurehunt goed door, dan zal het hopelijk wel duidelijk worden, zoniet, dan kun je altijd de vragen stellen waar je nog mee zit.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jij krijgt geen speciaal nieuwsbericht omdat je gewoon nog nooit zo assertief bent geweest om even contact op te nemen met een admin (+ bijgevoegd nieuwsbericht).

Wij willen heus wel aandacht geven aan projecten binnen het forum, maar je moet zelf ook inisatief tonen anders krijg je nooit aandacht voor je project.

Iedergeval ik doe niet mee met de Treasurehunt want anders win ik nog mijn eigen prijzen ^_^

De treasurehunt is een zeer leuk en origineel idee. Ik hoop dat er vaker van dit soort gezellige dingen komen.

Beste,

SAS is niet van mij hoor. Maar van Froodoo. Dit was ook een leuke contest. Ik wilde enkel maar even melden dat dit wel gek was. Meer niet

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kunnen jullie ook eens iets organiseren voor op de ps2 of xbox

Dat zal heel moeilijk zijn want 1. Je moet screenshots maken en daar heb je speciale dingen voor nodig.

2. Er kan niet gemod worden op Xbox en Ps2 ( het kan wel alleen dan gaat het de illegale kant op en dat mag hier niet )

3. Niet alle crewleden hebben dacht ik een ps2 .

Dus dat gaat dan heel moeilijk :D .

MVG,

gtaman122

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...