L Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) hoe kan het dat als je mike toreno in de missie toreno's last flight vermoord, dat je hem weer tegen komt in bijvoorbeeld de missie highjack? Bewerkt: 21 september 2007 door Léon-San Andreas Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 weet je zeker dat je deze misie deed en goed deed Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Mike Toreno zat niet in die helikopter. Hij had CJ laten denken dat hij daarin zat. Hij heeft CJ ook laten denken dat hij een van de Loco Syndicate was, maar hij is eigelijk een geheim agent voor een geheime organisatie van de overheid. Vandaar ook dat zijn dood in scene is gezet @hieronder: Dat wat ik zeg komt uit de verhaallijn van San Andreas Misschien een Look-A-Like? Want zo gaat de verhaallijn toch echt! Bewerkt: 21 september 2007 door MartyCeha Reageren
L Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 wat gek, toen mike toreno tijdens ''toreno's last flight'' in de helicopter zat, en ik de helikopter neerknalde, ben ik gaan kijken. En ik zag duidelijk mike toreno liggen op de grond en hij was dood. jammer dat ik hier geen screenshot van heb gemaakt, maar het is echt waar. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) wat gek, toen mike toreno tijdens ''toreno's last flight'' in de helicopter zat, en ik de helikopter neerknalde, ben ik gaan kijken. En ik zag duidelijk mike toreno liggen op de grond en hij was dood. jammer dat ik hier geen screenshot van heb gemaakt, maar het is echt waar. Ik geloofd het niet eerlijk gezegd, en ik heb het getest, en het is ook niet waar... Ik heb de missie 2x gedaan en ik zag geen Mike Toreno bij de helicopter liggen, als de helicopter nog staat te wachten zit Toreno er ook niet in, er zitten alleen bodyguards in. Toreno heeft gewoon iedereen om de tuin geleid Screens als bewijs: Bewerkt: 21 september 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Proximitus Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Er zit ook een kleine hint in het spel dat Toreno niet echt dood is. Als je de helicopter opblaast verschijnt er in het scherm de tekst "Toreno can't have survived that fireball" vrij vertaald naar "Toreno kan die ontploffing echt niet overleefd hebben" Later, als je voor de Triads een vrachtschip moet beschieten vanuit een helicopter in the missie "The Da Nang Thang" word je heli na een tijdje ook uit de lucht geschoten. De mensen op het schip zeggen: "Nobody's getting out of that alive" (Niemand komt daar levend uit) terwijl het je toch gelukt is. Een kleine hint dat ook Toreno uit zoiets kan ontsnappen. Reageren
L Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Er zit ook een kleine hint in het spel dat Toreno niet echt dood is. Als je de helicopter opblaast verschijnt er in het scherm de tekst "Toreno can't have survived that fireball" vrij vertaald naar "Toreno kan die ontploffing echt niet overleefd hebben" Later, als je voor de Triads een vrachtschip moet beschieten vanuit een helicopter in the missie "The Da Nang Thang" word je heli na een tijdje ook uit de lucht geschoten. De mensen op het schip zeggen: "Nobody's getting out of that alive" (Niemand komt daar levend uit) terwijl het je toch gelukt is. Een kleine hint dat ook Toreno uit zoiets kan ontsnappen. Dat is wel heel ver gezocht, ik denk niet dat de makers dat ook zo bedoeld hadden. Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Het is misschien wel ver gezocht, maar het hele spel volgt op elkaar, dus ook het verhaal. Achja, dat het verhaal volgt op elkaar is natuurlijk logisch, want het verhaal is gebasseert op het spel, natuurlijk... Aangezien alles elkaar opvolgt, denk ik toch dat dit ermee te maken kan hebben, maar anderzijds weer niet. Toreno heeft helemaal niet in de helikopter gezeten, en anders is hij er nog voor de helikopter de lucht in is gegaan, er weer uit gegaan. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, aangezien je hem dan toch nog wel ergens had moeten zien of er een hint van zou moeten opvangen. Toch blijft het wat mij betreft een klein raadseltje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.