harry1985 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 :angry: na vele malen geprobeerd te hebben is het nog niet gelukt... om deze moeilijke missie te halen... de laatste minuut gaat altijd fout... zoveel vliegtuigen zijn er wordt er niet echt goed van... :angry: Heeft iemand tips ? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 gewoon blijven proberen en goed op de radar kijken dan kan je zien waar de vliegtuigjes vandaan komen. Tip probeer als eerste de nieuwe vliegtuigjes neer te schieten want deze hebben nog een bom. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) maar ze komen van 3 punten volgens mij ook achter je vandaan ? :o Ben er al een dikke week mee bezig Bewerkt: 29 december 2004 door harry1985 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pluutje Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) Dat weet ik het is ook vet moeilijk om deze missie te halen ik geloof dat ik m in een keer of 5 pas had en dan ook nog overdag in de schemering zodat je ze goed kon zien. probeer eerst die groepjes van drie vliegtuigjes eens neer te schieten, op deze manier krijg je nietzoveel vliegtuigjes. En luister naar Zero hij vertelt je als er weer nieuwe vliegtuigjes komen. Verder deed ik gewoon constant de vuurknop ingedrukt houden. Je kan het ook met cheatenproberen maar dan krijg je geen 100% meer (ik heb niet gecheat) Bewerkt: 29 december 2004 door pluutje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 5 keer das al redelijk snel aangezien ik de hele week al bezig ben <_< aangezien ik liever niet cheat doe ik dat eerst maar s niet dacht ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Zoek! Slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts