jeton Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Als ik online brobeert te spelen dan kan ik alleen bij die server menu blijfen alleen als ik start game doet dan laad ie kleine stukje en dan gaat ie weg en dan kotm er staan Xfire Inspection ik heb ook Xfire uit gedaan maar lukt niet als iemand me kan helpen graag. Bedankt alvast Groetjes Jeton. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Xfire kan af en toe problemen veroorzaken (al komt het niet vaak voor), dit heb ik ook al eens ondervonden met een paar games. Zorg er in ieder geval voor dat je helemaal zeker weet dat je hem beëindigd. Sommige programma's blijven op de achterkant meedraaien, dus kijk bij je processen of Xfire daadwerkelijk wel helemaal uitstaat. Daarnaast kan het opnieuw opstarten van je PC of het opnieuw installeren van Xfire ook nog wel eens helpen. Blijft Xfire echter roet in het eten gooien, dan raad ik je aan de vraag eens te stellen op het Xfire Support forum. Reageren
Azer Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Wat voor fout ontstaat er dan als Xfire niet aanstaat? mocht het probleem zich trouwens alleen voordoen als Xfire aanstaat; Xfire heeft geen support voor SA:MP en SA:MP heeft geen support voor Xfire. Kwestie van geen Xfire aan tijdens het spelen van SA:MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.