Little Mister Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Als ik die client van SA-MP opstart kan ie geen servers meer vinden. Ligt de master server eruit ofzo, of ligt het aan mijzelf?
-Matthijs- Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Als ik die client van SA-MP opstart kan ie geen servers meer vinden.Ligt de master server eruit ofzo, of ligt het aan mijzelf? Ik heb het zelf ook even geprobeerd, en ik kreeg ook geen servers. Of er moet ook iets mis zijn met SA-MP bij mij, maar aangezien hij altijd goed heeft gefunctioneerd lijkt me dat niet. Nee, ik denk dat het, zoals je zelf al vermoed, gewoon aan de Master Server ligt. Zoiets komt vast wel eens vaker voor en het zal wellicht ook nog wel eens voorkomen. Enige wat je eigenlijk kunt doen, is netjes wachten totdat het weer werkt. Een andere oplossing is er eigenlijk ook niet. Mocht je toch nog onzeker zijn, dan kun je natuurlijk altijd even je firewall nakijken. Deze kan, door bijvoorbeeld net geïnstalleerde updates, verkeerd ingesteld staan.
Recommended Posts