jeroendejong Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) hejj, hier ben 'k weer....... maarja. ik heb hulp nodig met de missie van de rijschool... de laatste. en als je will, ff trainen, Ben SUPER dik..... mods=nope cheats=maak nie uit... ps. ook alles goud plzz GTASAsf1.b Bewerkt: 21 september 2007 door jeroendejong
-Matthijs- Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Driving School - Goud! Beloning: Super GT, Bullet en Hotknife - Driving Skill + Heb tevens ongeveer 75 á 80% voor je afgetraind. Het is nog geen six-pack, maar je bent in ieder geval niet dik meer. De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 21 september 2007 door -Matthijs-
jeroendejong Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) nou als je de hele rijschool zou willen afronden zou dat geweldig zijn, want ik kan voor geen ene [****] rijden.. duss... als je wil of als iemand anders dat wil doen : DE HELE RIJSCHOOL>!< Bewerkt: 21 september 2007 door jeroendejong
Rop Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik heb hem gedownload, maar waar moet ik de savefile neerzetten? heb dit nog nooit eerder gedaan
jeroendejong Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 in de map bij je docu, en dan sa user files, en dan save games...
Rop Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ok ik zal eens kijken voor je >>> Door Bling: Dat zal niet nodig zijn, aangezien -Matthijs- de aanvraag al voltooid heeft. <<<
Recommended Posts