Jump to content

Rare besturing

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb net weer ff gta geinstalleerd alleen als ik met wasd bestuur dan duurt het ongeveer 2 a 3 seconden voordat ie die handeling uitvoerd. Weet iemand hoe ik dit probleem oplos?

Alvast bedankt,

Geplaatst:

Ik heb dit probleem zelf ook al eens gehad. Je moet je toetsenbord eens helemaal van de PC afgooien en dan weer opnieuw instaleren :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ok bedankt, ik zal het ff proberen :tu:

Edit: Helaas werkt het niet:(

Bewerkt: door kaivijz
Geplaatst:
Ok bedankt, ik zal het ff proberen :tu:

Edit: Helaas werkt het niet:(

Verwijder het bestand 'gta_sa.set' eens uit je 'GTA San Andreas User Files', deze map is te vinden in 'Mijn Documenten'. Het bestand slaat al je instellingen op, en re-set ze als je hem verwijderd. Overigens zal het bestand gewoon weer automatisch terugkeren, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Mocht dit ook niet werken, dan heb ik nog een vraag voor jou. Met welk en wat voor toetsenbord werk je? Mocht je met een draadloze werken, voer dan even opnieuw de actie uit waarmee je toetsenbord verbinding maakt met zo'n soort ontvanger. Als het goed is, zit er achter op je toetsenbord een knopje waarmee je verbinding kunt maken. De volgorde van het indrukken verschilt weer per type, dus hiervoor kun je even kijken in de handleiding of op de achterkant van je toetsenbord.

Mocht het een toetsenbord zijn met stekker, druk dan even stevig de stekker aan en probeer hem zo nodig eens in een ander gat te steken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...