Jump to content

sport


STASKO

Recommended Posts

Doe mij maar een auto die in een vliegtuig kan veranderen!!

o ja dan moeten er ook nog een raketwerper onder hangen.

lekker realisties niet???

hoe heet het topic??

sport,,,,,,,,

doe mij maar een skateboard

Ik zou ook een skateboard/skates kieze. Waarom doe ik reply? Omdat ik zo nodig moest drukken waar niet drukke stond :puh:. Het waren echt 500 schermpjes :puh:. (je signature)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    9

  • Damos

    5

  • gtarocks

    3

  • Bridgeman

    3

Voetbal. En dan niet dat 'voetbal' uit VC!

wat bedoel je met 'dat voetbal', kun je hier mij misschien iets meer over vertellen

In GTA VC had je de mogelijkheid om tegen een strandbal op te lopen en deze te laten rollen, ook was er de mogelijkheid om de bal hoog te houden met je hoofd..

Ik hoop trouwens dat er voetbal zal zijn in GTA IV, niets is heerlijker om te verliezen en vervolgens uit frustratie de tegenstander te martelen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Voetbal. En dan niet dat 'voetbal' uit VC!

wat bedoel je met 'dat voetbal', kun je hier mij misschien iets meer over vertellen

In GTA VC had je de mogelijkheid om tegen een strandbal op te lopen en deze te laten rollen, ook was er de mogelijkheid om de bal hoog te houden met je hoofd..

Ik hoop trouwens dat er voetbal zal zijn in GTA IV, niets is heerlijker om te verliezen en vervolgens uit frustratie de tegenstander te martelen. :D

Ok bedankt voor je antwoord

ik hoop ook dat er bijv voetbal of tennis etc. inzitten, om ik heb gta sa uitgespeeld en vind ik het gewoon een beetje saai worden alleen maar de hele dag mensen te smipen of auto's te laten ontploffen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...