Jump to content

Shooter The movie Sig.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet als je hem gezien hebt de film ''Shooter'' maar ik wel ik vond hem wel mooi dus ik heb er een Sig. van gemaakt ik vind hem zelf niet zo mooi maarja...

EDIT: Ik was vergeten het erbij te zitten ik probeerde iets nieuws :D

shooterly8.gif

Rates And Comments?

Bewerkt: door JeremyGFX
Geplaatst:

Op het eerste gezicht is het een aparte signature. De kleuren en brush combinatie is niet iets wat je vaak tegen komt. Persoonlijk vind ik het niet echt passen. Veel dingen lopen niet echt lekker in elkaar over en ik mis diepte. Het is wat eenzijdig jammer genoeg. Niet dat zoiets verkeerd is, integendeel maar hier is het wat minder.. De tekst-stijl zelf vind ik wel wat hebben bij deze signature, misschien wel een andere plek geven zonder het streepje. Een klein stukje tekst in het klein onder shooter zou wel mooi staan denk ik. Gewoon door blijven oefenen. :tu:

Geplaatst:

Niemand? :cry:

>>> Door RonaldVC: Ik begrijp dat het teleurstellend is dat er je signature maar weinig gerate wordt. Maar je hebt nu wel genoeg gebumpt. Het komt soms voor dat een signature weinig beoordeeld wordt, dat is helaas niet anders.. Niet meer bumpen nu ok.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...