Dutchy3010 Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 ik heb Sannybuilder 3alleen weet ik niet hoe de file heet waardoor CJ drugs kan kopen van dealers. Ik snap het niet? Dat is gewoon main.scm, en daar wat aan toegevoegd. Deze kan je overigens vinden in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script dat klopt. alleen ken ik de naam van het bestand niet waardoor CJ geen drugs koopt. Dat wil ik veranderen zodat hij ze wel koopt. Wat je moet begrijpen, is dat je scm scripten niet zo maar kan leren. Daar moet je veel tijd en energie in stoppen. En om zo'n aanpassing te maken, moet je al vrij ver gevorderd zijn. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 ik heb Sannybuilder 3alleen weet ik niet hoe de file heet waardoor CJ drugs kan kopen van dealers. Ik snap het niet? Dat is gewoon main.scm, en daar wat aan toegevoegd. Deze kan je overigens vinden in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script dat klopt. alleen ken ik de naam van het bestand niet waardoor CJ geen drugs koopt. Dat wil ik veranderen zodat hij ze wel koopt. Wat je moet begrijpen, is dat je scm scripten niet zo maar kan leren. Daar moet je veel tijd en energie in stoppen. En om zo'n aanpassing te maken, moet je al vrij ver gevorderd zijn. laat dan maar zitten. ik ben echt flut op het gebied van Scm modding Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.