Visser23 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik was eerst ebzig met de driving school en bij elk onderwerp gaat er driving skill bij maar wat me opvalt is dat er bij elk onderwerp ook vet afgaat maar hoe kan er nu vet afgaan als je autorijd? Reageren
PrI3sT Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 op welk platforum heb je hem want ik heb hem op ps2 en ik heb het nog nooit meegemaakt misschien is het een bug Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Ik heb hem op de PC, ik gebruik wel cheats maar geen riot en ped cheats...alleen wapens, low wanted level en health Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Bug ,Doe de missie opnieuw , Als het dan nog niet lukt kijk je bij het Savegame aanvraag forum Alle v1 savegames:Klik hier! Alle v2 savegames:Klik hier (2) Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Nee doe ik niet, ik heb heel veel geld en gaat wel goed met spel dus geen zin om opnieuw te doen xD wel bedankt Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Bug ,Doe de missie opnieuw , Als het dan nog niet lukt kijk je bij het Savegame aanvraag forumAlle v1 savegames:Klik hier! Alle v2 savegames:Klik hier (2) De vraag is hoe je vet eraf kan krijgen zonder enig te bewegen, de missie lukt gewoon wel hoor. Het lijkt me slechts gewoon een bug of een glitch, express of voor de grap zal het er niet in worden hebben gezet. Je kan dit overigens beter in het Bugs & Glitches Topic zetten. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Hoeft ook niet te downloaden je kan een savegame posten en dan doet iemand anders de missie voor je!,Zeg wel wat je niet wilt en wat je wel wilt! Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Missie is al gehaald hoor alleen het viel me op Reageren
OG-J Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Je bent toch niet vergeten om eens te gaan eten? In de Burgershop ofzo, want als je niet eet verlies je energie en zul je oa. vet verliezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.