DjP.P Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 maar ik heb nu 10 geinstaleert en hij zegt nog steeds 9 moet ik hebben zegt SA en ik heb 10. en das zow KL**ten Reageren
Bigstijn Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 maar ik heb nu 10 geinstaleert en hij zegt nog steeds 9 moet ik hebben zegt SA en ik heb 10.en das zow KL**ten Je doet de disk van San Andreas overnieuw in je CD-rom schijf , nu komt er een schermpje waar je eventueel kan instaleren/ spelen en Direct X 9.0 kan instaleren, wil het nog niet lukken dan moet je even naar de site van Direct X gaan en de oudere versie downloaden . Reageren
DjP.P Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 maar ik heb nu 10 geinstaleert en hij zegt nog steeds 9 moet ik hebben zegt SA en ik heb 10.en das zow KL**ten Je doet de disk van San Andreas overnieuw in je CD-rom schijf , nu komt er een schermpje waar je eventueel kan instaleren/ spelen en Direct X 9.0 kan instaleren, wil het nog niet lukken dan moet je even naar de site van Direct X gaan en de oudere versie downloaden . hij doet het wel nu weer maar zow stomm dis de eerste keer en eerder lukt het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.