STASKO Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Geplaatst: 29 december 2004 Wat voor easter eggs wil je graag in gta 6 zien (vervolg op san andreas dus) president bush hangend in een boom verstopt ergens in een wietplantage??? het kan alemaal!! verzin hier de mafste easter eggs die Rockstar in hun volgende gta moeten stoppen ik ben benieuwd op de reacties. Reageren
Bridgeman Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Een hele nieuwe gang met allemaal Lonsdale spullen Reageren
STASKO Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Ik zou graag een easter egg willen zien van een spookschip die je bekkogelt met kannonen (een schip uit de 16de eeuw bijv.). Reageren
Sasuke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 Weer wat leuke concurentie dingen zoals die missie van CJ in madd-doggs huis. B.v dat Tannar ( Driv3r ) een zwerver ped word in GTA. Of weer leuke borden van Treu Crime & Driver. Dat vond ik wel geinig, maar die geesten, bigfoot, lochnes hoeft er niet per se in. Reageren
STASKO Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 (bewerkt) Over die mystery's kun je lekker roddelen wat ik toch altijd leuk vind!! Want dan beweerd iemand iets gezien te hebben en word daar soms maanden over gerrodeld. Een daar zijn easter eggs voor?? of niet!! :lol: EDIT: er ging iets fout bij het posten waardoor er nu tw2ee keer hetzelfde bericht staat. [EDIT door Lantyz: geen probleem; fixed] Bewerkt: 9 januari 2005 door Lantyz Reageren
jamesb0nd Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 *auto's die je gaan volgen *tsunami's *leger konvooi's door de stad Reageren
Sasuke Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 *auto's die je gaan volgen*tsunami's *leger konvooi's door de stad *tsunami's Denk echt niet dat ze dat gaan doen mate ! Waarom hoop je dat dat gebeurd ? Vind je het leuk wat er is gebeurd ? Denk ook dat R* dan op z'n kop zal krijgen. :rolleyes: Reageren
jamesb0nd Geplaatst: 4 januari 2005 Rapport Geplaatst: 4 januari 2005 ik wil niet weten hoeveel films er wel niet zijn met tsunami's en er zullen er ook nog genoeg komen dus wrm niet in een spel? en NEE ik vind het niet lache wat er gebeurt is :angry: Reageren
STASKO Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Een Tornado, of zombies die op een bepaald tijdstip in de nacht opstaan uit hun graf!! of een sekte Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 Een Tornado, of zombies die op een bepaald tijdstip in de nacht opstaan uit hun graf!! of een sekte Sekte? sorry ik ben niet de slimste Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 tsunami's en tornados enz. zijn geen easter eggs want ze kunnen echt het berust op de werkelijkheid dus zijn dat geen easter-eggs Reageren
jamesb0nd Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 dus je wil zegen dat er geen easter egg's in sa zitten want ze zijn allemaal gebazeert op waargebreurde verhalen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 (bewerkt) uhm ik snap mezelf en de term easter-eggs nu ook niet meer wie weet wat het verschil tussen een easter-egg en de werelijkheid is Bewerkt: 9 januari 2005 door edmania Reageren
Na$! Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 dit : in SA heb je dat bord met there are no easter eggs op here en dat zul je in het echt niet tegen komen denk ik ook in VC het easter egg zelf :rolleyes: dus een grapje maar soms ook echt gebeurde dingen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Geplaatst: 9 januari 2005 als echt gebeurde dingen easter-eggs zijn zou bijv. regen ook een easter-egg zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.