Jump to content

Wat voor easter eggs?


STASKO

Recommended Posts

eastereggs zijn dingen in een spel die:

-totaal niet belangrijk zijn voor het spel;

-geen (of minimale) invloed hebben op het spel

-je niet zo één, twee, drie tegenkomt, maar alleen toevallig tegenkomt of waar je naar moet zoeken;

-bedoeld grappig zijn.

Tornado's etc zijn geen eastereggs. Veel te prominent. Hoe verberg je een tornado of tsunami in een spel?

Verwijzingen naar bijvoorbeeld films of andere spellen zijn wel eastereggs.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Damos

    12

  • Jozz

    10

  • peter99

    8

  • STASKO

    7

Top Posters In This Topic

Daar ben ik het wel mee eens maar dan vind ik die neerstortende vliegtuigen in SA ook geen easter egg want dat gebeurt best vaak en er vliegen zo vaak vliegtuigen door de lucht dus valt het ook niet op dat het een easter egg is! Want zoiets zou in het echt kunnen gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat kunnen ze beter niet doen naar mijn inzien. Als je zie hóé erg het in Azië was lijkt het me niet de ideale grap om in een spel te doen. Wél weer net zo als in Vice City een écht paasei. Voor de rest maakt het mij allemaal niet uit als ze maar een beetje grappig zijn en moeilijk te vinden. Dat latijn mogen ze trouwens ook wel wat meer aan gaan doen. En misschien een verwijzing naar 'Troy' In de vorm van een gang-oorlog maar dan met zwaarden. Zoiets lijkt me wel interessant. Niet echt complete easteregg's die het hele spel veranderen.

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden als er in de volgende GTA een bigfoot was of andere dingen die gebeuren.

Ik bedoel dus niet dingen die je ziet . zoals het bord (there are no Easter eggs here) dat vindt ik nou niks aan.

Want er gebeurt helemaal niks. <_<

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden als er in de volgende GTA een bigfoot was of andere dingen die gebeuren.

Ik bedoel dus niet dingen die je ziet . zoals het bord (there are no Easter eggs here) dat vindt ik nou niks aan.

Want er gebeurt helemaal niks. <_<

ze kunnen er niet allemaal van die dingen gaan instoppen want dan zit er volgens mij de zogenaamde "zieke" humer van R* er niet meer in en dat zou wel jammer zou.

er zou wel een Bigfoot ofzo mogen zitten maar dan moet het wel redelijk blijven en niet dat iedereen gaat beweren van :' ik heb de bigfoot gezien hij was veeeel groter dan ik had verwacht 'dus zonder echte screen gelooft niemand ze niet meer zoals in het san andreas easter egg forum

voor mij mag gewoon die "zieke humor" van R* er gewoon in blijven

maar natuurlijk ook andere grapigge ding :D .

Bewerkt: door marco vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...