STASKO Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Een ding is vrijwel zeker en dat is dat er easter eggs zullen zitten in de nieuwe gta!! maar welke dat zul je pas horen als de nieuwe versie net uit is,,,,,zucht 2006. Reageren
bigG Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Ik hoop een nieuw getal, zoals die forum van 69. Hoevaak dat getal wel niet voor komt. Bewerkt: 2 december 2005 door bigG Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 een easter egg van dat er zoon gast met een shotgun op je af komt als je zijn boerderij diern dood of een gast in een tank die in elke weeek de stad vernietigd Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 dit :in SA heb je dat bord met there are no easter eggs up here en dat zul je in het echt niet tegen komen denk ik ook in VC het easter egg zelf dus een grapje maar soms ook echt gebeurde dingen LOL ik ga zon bordje maken en dan ga ik die ergens verstoppen en die easter eggs ik vind die cortezboot wel leuk of the flying dutchman in de storm maar ik vond dat apartment 3C in VC ook wel leuk dit :in SA heb je dat bord met there are no easter eggs up here en dat zul je in het echt niet tegen komen denk ik ook in VC het easter egg zelf dus een grapje maar soms ook echt gebeurde dingen dat zelfde ook niet met apartment 3c omdat je niet zomaar ff bij iemand het huis inloopt. of die man in het beton onder water Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 een vliegende reuzenkip of mars attacks een meteoriet :lol: Reageren
killarboy Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Een gestoorde die rondoopt in de bossen enzo. Reageren
iron eagle Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 nou: - dat je een raptor tegen komt(jurasic park) <_< - dat je een kind met zon babyborn® siet lopen - dat er een dierentuin is en dr een beest uitbreekt :rolleyes: - dat je een lijk vind van een dooie uit de vorige gta's Reageren
Mathiz Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 de TITANIC op de bodem van de zee :ph34r: Reageren
iron eagle Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 dat je superman siet overvliegen en eeeehhhhhhh dat je goku zo veranderd in een aap en dan supersayan wordt Reageren
josie Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Dat er op een dag op een plek een soort storm is en alle mensen hebben paras maar er valt geen regen Reageren
blackdog Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 gebouwen uit films: -police academy -de kazerne van the ghostbusters Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Micheal Jackson met een kind in zijn handen Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 dat vliegtuige express op je neer PROBEREN te storte Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 dat vliegtuige express op je neer PROBEREN te storte zou cool zijn Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 of een naakte man die in het bos rondrent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.