Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dan is het niet echt een EE maar een cutsene Reageren
bigG Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dan is het niet echt een EE maar een cutsene Dat hoeft niet, het kan toch ook iets penopitan killer achtig iets zijn? Dat ze gewoon in haar stoel zit en jij wandeld de deur binnen dat ze dan opstaat en een colt of iets dergelijks pakt? Reageren
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ja dat kan natuurlijk wel zo zijn Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 of iemand die loopt met een strip figuur op z'n shirt Reageren
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dat je een graf ziet met de naam van catalina of een ander vermoord persoon Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Ik vind het leuker als het een verrasing is, het onverwachte zoeken Reageren
Damos Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 zoals je een missie doet en er achter komt dat de missie gever in het zelfde huisje woont als auntie poulet? Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 dat je een missie krijgt van iemnad die de broer is vanjoey of donald of tommy enz. Reageren
Jowx Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Misschien is het beter om een lijstje neer te zetten met welke easter eggs je zou willen zien i.p.v. om ste beurt te posten jowx Reageren
peter99 Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 of : een schuur met daarin 10 talle op gehangen mensen en bespoten met verf,dat dat omatjew dat heeft gedaan Reageren
arnie Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Zou je beter niet doen wat Jowx zei: Misschien is het beter om een lijstje neer te zetten met welke easter eggs je zou willen zien i.p.v. om ste beurt te posten Mijn lijstje: -de vrouwelijke versie van leatherface -dat er in de bossen zo'n grote beer zit met een bijl -dat er in zo'n verlaten dorp een motorrijder zit rond te rijden en elke auto dat hij ziet, blaast hij op Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 een schuur met tientallen opgehangen mensen is wel een EE maar niet echt een leuke. mijn lijstje met wat ik graag wil: 1: veel verwijzingen 2:een missie van een broer van een eerder iemand 3:verlaten dorp in de bergen Reageren
Damos Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 (bewerkt) Dit is mijn lijstje: 1:Een computer in een verlaten huis waar een filmpje opstaat met een moord. 2:Een gestoorde moordende ninja. 3:Veel verwijzingen. 4:Jou naam op een poster van gezocht. Bewerkt: 8 augustus 2005 door Shin Chan Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Lijkt me lachen als je bijvoorbeeld, een huis kan binnen lopen en er allemaal kettingen enzo, XXX spullen liggen . Of dat er lichamen in een rivier drijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.