.Maze. Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 mijn lijstje -Veel verwijzingen -Missie doen van familieleden van personen die eerder in GTA zijn voorgekomen. -een moordend persoon in de bossen - een soort van 'behekst' dorpje. -kerkhof met grafstenen, van bekende mensen uit GTA Reageren
Freestyle Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 mijn lijstje-Veel verwijzingen -Missie doen van familieleden van personen die eerder in GTA zijn voorgekomen. -een moordend persoon in de bossen - een soort van 'behekst' dorpje. -kerkhof met grafstenen, van bekende mensen uit GTA Ja, veel van die voo-doo shit enzo, dood en die shit. Reageren
Gino Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Een Graveyard van allemaal bekende mensen Reageren
Damos Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik hou niet zoveel van de dood en zo dat er doden in de rivier liggen Reageren
.Maze. Geplaatst: 9 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2005 ik hou niet zoveel van de dood en zo dat er doden in de rivier liggen Waarvan dan wel, want daarvoor is dit topic gemaakt. Ik wil ook nog wel van die ghost cars e.d is leuk om te ontdekken, ook dingen die zich onder water bevinden. Reageren
peter99 Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 of : dat er een stuk land is dat bestookt word door honderde mustang,s met bommen er on Reageren
Damos Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Waarvan dan wel, want daarvoor is dit topic gemaakt. ik hou er niet van maar een keertje mag wel Reageren
Jozz Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 of dat er op het weiland van een boer allemaal landmijnen ligge Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Nee! Dat is gewoon weg niet leuk! Er is ook ooit eens een mod gemaakt voor GTA London dat je de stad moet bombarderen mt aanslagen, dit is net zo iets en niet leuk dus! Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Gewoon zo allemaal dingen die aleen op een bepaald tijdstip te zien zijn. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Mijn Lijst: - Vuilnisbak met een Nintendo Revolution en/of X360 erin - Een stalker die jou de hele tijd stiekem volgt - Gezonken boten in de zee - Een neergestortte UFO - Auto's die uit zichzelf rijden - Museum met schilderijen van bekende personages uit GTA (Zoals: Tommy, Ryder) - Een vervloekte Safe House Reageren
Jozz Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 als je een gebouw in loopt blaas je een deur open en dan staan er allemaal computers met nerds erachter en als je ze slaat doen ze niks Reageren
Caltson Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Mijn "wish list" -Dat je als passagier in de trein zit,dat je binnen in de trein kan rondlopen ofzo... -hetzelfde maar dan ook in vliegtuig -dat je met containerschepen kan varen -dat je een reis kan boeken naar een stuk SA of VC of LC -een oorlog tussen 2 staten (bv. LS vs SF) -een raket basis -een pak nieuwe missie tenslotte Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Waarvan dan wel, want daarvoor is dit topic gemaakt. ik hou er niet van maar een keertje mag wel Als je niet van doden houdt. Waarom speel je dan GTA? Maar mijn wishlist. -De raadsels in de vorige GTA'S oplossen. -Zeemonster -Nu wel bigfoot. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 bij mij maakt het niet echt uit als ze maar grappig zijn! greetz jon-asses Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.