Jump to content

Wat voor easter eggs?


STASKO

Recommended Posts

bij een krot huis in een wijk staat een auto als de achterklep eraf is dan ligt er een lijk in.

als het nacht is en je kijkt bij zon gebouw dan zitten er lichtjes op (net als in sf) en dan staan die in de vorm van een middelvinger.

in een berg is er dan een gang door heen,dan is er zon deur en dan kom je in een soort hele grote kamer,daar achter in de kamer ligt een nest en daar zit een baby dino in.(niet dat ze bestaan hoor maarja,t kan dan ook een dode zijn)

in een kleine stad die niet op de kaart staat staan allemaal wereldmonumenten in het klein(ter hoogte van een flat ofzo)en dan is er ook een towerbridge zonder water.

Mijn ideeen

ZJOS

Bewerkt: door zjos
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Damos

    12

  • Jozz

    10

  • peter99

    8

  • STASKO

    7

Top Posters In This Topic

Ergens midden in de woestijn,daar is zo een ufo neergestoord,en s'nachts zal er heel veel licht om komen.

Dan zal er opeens hele gekke muziek komen kinder muziek ofzo,en dan zie je daar marsmannetjes zitten te dansen.

En dat er zo een echte moordenaar is je hoort alles op het nieuws enzo dat hij mensen dood en je ziet hem soms als je hem probeert te vermoorden is hij weg.

Link to comment
Delen op andere websites

dat je inde grond kan graven en dan dino botten vind en kan verrkopen voor een grote smak gelddat je in t riool kan en dan kom je in het riool albino rioolaligators tegen kunnen die mn ak ff voeleen als je naar een ander eiland gaat je geen sterre meer heb zoals bv naar mexico en dat je excalibur kan vinden en dr dan uit trekken uit die steen en meej kan slaan in een keeer dood

Bewerkt: door gta-vincent
Link to comment
Delen op andere websites

als je door de bossen loopt val je door een gat en dan kom je in een soort gevangenis.en in die gevangenis zitten aliens gevangen.en als je de gevangenis uit loopt is er een ondergrondse parkeerplaats en daar staan ufos geparkeerd :'D

mensen ik heb te veel ideeen.(ik vint t wel gein)

Bewerkt: door zjos
Link to comment
Delen op andere websites

als je door de bossen loopt val je door een gat en dan kom je in een soort gevangenis.en in die gevangenis zitten aliens gevangen.en als je de gevangenis uit loopt is er een ondergrondse parkeerplaats en daar staan ufos geparkeerd :'D

mensen ik heb te veel ideeen.(ik vint t wel gein)

Ik denk niet dat ze dit er in de volgende GTA instoppen ;) Gta houdt het vaak wel realistisch ;)

Wat ik gaaf zou vinden als easter egg: Dat je het decor kunt vervormen, dus bijvoorbeeld als je een muurtje opblaast, dat de muur kapot gaat (oh egt? :puh: )

En dat je daarachter dan weer nieuwe dingen kunt vinden :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 year later...

Er zijn al best veel bekent!

1.De boot met de tekst erop (Ben de naam kwijt) :$

2.Het vrijheidsbeeld met een drankje

3.Getalife is Get A life

4.Ferry Terminal is Fery Terminal

5.........

Bewerkt: door gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...