moechy Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 hallo iedereen hoe kan je een filmpje downloaden van youtube ik weet dat dit het verkeerde topic is maar ik wist niet waar ik moest zijn met deze vraag :s >>> Door Bling: Verplaatst naar "Beeld en Geluid" forum. <<< Reageren
Arthis Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) gewoon aanklikken en als het goed is speelt het filmpje dan gewoon af, je hoeft er hem niet te downloaden. overgens denk ik dat dat dit een algemene vraag is en dat je die hier goed kan stellen. Bewerkt: 22 september 2007 door m.r.gido Reageren
GTA freakje Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 als je bedoelt uploaden naar het forum dan moet je kijken bij BB code hulp in het post schermpje . Reageren
Preddy Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) De makkelijkste manier is via Vixy.net. - Ga naar het filmpje op YouTube - Haal eventuele landcode uit de link in de adresbalk - Verwijder alles dat na de code van de video komt in de adresbalk: http://nl.youtube.com/watch?v=C_PIcFZ5_yM&mode=related&search= wordt: - Ga naar Vixy.net - Plak daar de link in - Druk op start Bewerkt: 22 september 2007 door Preddy Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Zo Jezus man die site is echt sloom. Maar toch wel handig. Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Je kan ook het programma YouTube Downloader gebruiken. Met ingebouwde converter voor Ipod en Mobiele telefoon Klik! Veel plezier er mee! Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.