-eend- Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hoe laat je de mensen blij? Steeds worden ze ongelukkig, gaan ze dood, en zijn veel gebouwen werkloos.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hoe laat je de mensen blij? Steeds worden ze ongelukkig, gaan ze dood, en zijn veel gebouwen werkloos.. Zorg ervoor dat je de belasting laag houdt. Net zo als in bijvoorbeeld SimCity maak je iedereen boos als je te veel belasting vraagt, dus hou een goeie balans. Daarnaast maak je mensen blij door bijvoorbeeld extra voedsel, meer bloemenperken aan te leggen of een kerk te plaatsen. Ik hoop dat je er wat aanhebt. Succes! Reageren
-eend- Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Krijg nog steeds telkes die rode hoofdjes en gaan ze dood Bewerkt: 22 september 2007 door -eend- Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Veel voedsel, veel leuke dingen om te doen, en vrede telt ook mee. Reageren
j1mb0 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ga naar je granerie en vergroot de snelheid, geen tax, pak zo'n kleine val en plaats op gong en altijd de criminelen uit de weg ruimen, vergeet ook de ratten niet. in het menu bouwen als je op dat huisje klikt opent er een menu. als je dat opent staat er een een of ander circus, je hebt er 50 hout en ik geloof 400 goud voor nodig. plaats een stuk of 4 van die hunting posts en 6 applefarms en 4 koeboerderijen. Ik hoop dat je ier wat aan hebt Reageren
-eend- Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Welke '' kleine val''? Hoe heet ie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.