Blink Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hey, Op mijn PC staan een aantal bestanden die ik wil overzetten naar mijn nieuwe laptop. Omdat het meer dan een aantal gigabyte is heeft branden dan ook niet zoveel zin want dat kost me alleen maar DVD's. Nu dacht ik er zelf aan om een NETWERK map aan te maken waar ik de bestanden inzet en deze map dan open op mijn laptop. Gister avond even wat geprobeerd doormiddel van de Wizard Netwerk instellen, werkte perfect maar ik heb een foutje gemaakt. Ik heb namelijk de verkeerde werkgroep ingesteld, hierdoor zie ik hem niet op mijn laptop. Zelf denk ik dat dit de reden is. Mijn vraag is dus, hoe krijg ik dit alles weer terug? Wizard Netwerk instellen vindt ik nergens meer terug. Groet, Mark Reageren
WackoX Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ga naar configuratiescherm>>prestaties en onderhoud>>systeem>>Tablad computernaam>>Dan onderaan de knop ''wijzigen''>> Je ziet onderaan een ''netwerk groep naam'' verander dit bij je laptop èn je pc in ''MSHOME'' met hoofdletters. Als hij klaar is herstart je de pc, en ga je naar ''mijn netwerklocaties'' op je bureablad, een dan zoek je naar computers in het werkgroep. Reageren
Blink Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ga naar configuratiescherm>>prestaties en onderhoud>>systeem>>Tablad computernaam>>Dan onderaan de knop ''wijzigen''>>Je ziet onderaan een ''netwerk groep naam'' verander dit bij je laptop èn je pc in ''MSHOME'' met hoofdletters. Als hij klaar is herstart je de pc, en ga je naar ''mijn netwerklocaties'' op je bureablad, een dan zoek je naar computers in het werkgroep. Topper, het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.