jeroenvaneijsden Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) hallo bij deze missie moet je die gasten achtervolgen die op een trein zitten het probreel is steeds op het laatste lukt het niet dan blijft er 1 over en een ander stukje moetje die highway road op maar waar moet je er dan weer of kan iemand me helpen? groetejes gta sa noob jeroen Bewerkt: 22 september 2007 door jeroenvaneijsden Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Bij deze missie moet je voldoende afstand van de trein houden zodat Bigsmoke goed kan mikken. Je moet proberen steeds naast de trein rijden, ik doe het altijd dat ik rijd aan de andere kant van het spoor, dan kan Bigsmoke ze wel raken. Je krijgt aanwijzingen om een hoger stukje op de rijden zodat Bigsmoke beter kan schieten, dit kan je gewoon doen. Je kan ook proberen op de trein te springen met je motor, maar dat is moeilijker, het makkelijkste is dus gewoon vodoende afstand houden en de hele tijd op de goede plek naast de trein rijden. Succes. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Je kan ook proberen op de trein te springen met je motor, maar dat is moeilijker, het makkelijkste is dus gewoon vodoende afstand houden en de hele tijd op de goede plek naast de trein rijden. Dat ligt er eigenlijk net aan hoe en waar je dat doet. Meestal is een alternatieve moeilijker, maar er zijn ook mensen die het juist makkelijker vonden. Hoe dan ook, het leek me wel even handig er even op door te gaan. Mocht de normale manier niet werken, jeroenvaneijsden, dan kun je ook kiezen om via een andere manier de missie te halen. Ik heb hier een filmpje voor je, waar veel mogelijkheden te zien zijn. Het oogt op het eerste gezicht misschien moeilijk en onmogelijk, maar na een paar keer proberen zal het je heus lukken. Ik wens je veel succes! Reageren
Richie01 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Dit is natuurlijk gewoon een kwestie van wat jou het handigst lijkt. Meestal ga ik op het andere spoor rijden naast de trein en rijdt ik dan ongeveer net bij het achterste gedeelte van de trein. Langzaam rijdt ik dan verder naar voren, maar ik raad je wel aan om op te letten. Je loopt natuurlijk het risico raak gereden te worden door een trein en van je motor af te vallen. Er is dan nog een kleine kans dat je de trein waarover de missie gaat nog kunt inhalen, dus als je in de verte een trein ziet die de tegengestelde richting inrijdt van jou, ga dan achter of voor de trein rijden waarover de missie gaat. Nogmaals; veel succes, natuurlijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.