Sdajafol Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 ...Volgensmij zijn sommige mensen hier nog niet helemaal gewend aan het gevoel voor humor van Nils
Scarface92 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Serieus dit moet toch echt een grap zijn. TotalRoef kun je niet serieus nemen; dat is gewoon een ongelofelijk mongool die als enige van heel het land niet doorheeft dat ie overal voor lul gezet wordt, zoals bij Jensen laatst Hilbrand Nawijn slaat ook echt helemaal nergens op. Bovendien is jumpen zo ongeveer weer uit, dus je bent zeg maar een jaar te laat. En ja, als je naar jumpstyle wil luisteren moet je kunnen jumpenEn ten slotte: jumpstyle zuigt hard. Als je zegt dat je het licht gezien hebt; bedoel je dan het leven na de dood ofzo? Echt de ergste takkeherrie die er momenteel bestaat (rap meegerekend!) Alsof rap het zelfde is als jumpstyle..
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 ...Volgensmij zijn sommige mensen hier nog niet helemaal gewend aan het gevoel voor humor van Nils Dat dacht ik eerst ook maar dit keer meent hij het echt ook echt IRL, niet alleen op GTAF, geloof mij maar ik ken hem goed
Youp Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 ...Volgensmij zijn sommige mensen hier nog niet helemaal gewend aan het gevoel voor humor van Nils Dat dacht ik eerst ook maar dit keer meent hij het echt ook echt IRL, niet alleen op GTAF, geloof mij maar ik ken hem goed Ja, hij blokt iedereen behalve jou .. Die gast is zo briljant .. Maarja, laat Nils maar eventjes zichzelf zijn
Wazuup Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Oke ik zal je wel even op weg helpen. Persoonlijk vind ik de nieuwe stroom jump nogal kut, ik blijf liever hangen bij de oude klassiekers. Daaronder vallen: DJ Coone - The Return (HOT!) DJ Furax - Punani DJ Stone - The Message DJ Marcky - Vive la France Chicago Zone - Just a melody Chicago Zone - Against a Melody Chicago Zone - Final Melody Vorwerk - Vietnam DJ Furax - Big orgus LargeMellow - Holiday Jeckyll And Hyde - Frozen Flame Jeckyll and Hyde - The Flipside Tranceballer - Thunderball (sanairo remix) Verder moet je weten dat jumpen (dansen) inderdaad uit belgie komt, maar dat het is afgeleid van het hollandse hakken wat je op hardcore doet. Ook de muziek zelf is afgeleid van hardcore, maar dan is het een softere versie. Jumpstyle is na de commerciele hype helemaal verneukt. Het is dus jammer dat Hilbrand Nawijn de eerste artiest is die in je opkomt als je aan jump denkt.
NilsHolgersson Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 DJ Stone klinkt wel als Rolling Stones. Heeft hij ook Mick Jagger-lippen?
Clowntje_93 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ...Volgensmij zijn sommige mensen hier nog niet helemaal gewend aan het gevoel voor humor van Nils Dat dacht ik eerst ook maar dit keer meent hij het echt ook echt IRL, niet alleen op GTAF, geloof mij maar ik ken hem goed Ja, hij blokt iedereen behalve jou .. Die gast is zo briljant .. Maarja, laat Nils maar eventjes zichzelf zijn Ja hij blokkeert mij ook omdat ie niet tegen een grapje kan.. Ironisch of niet?
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik wil helemaal overgeven op Jumpstyle.
Wazuup Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 DJ Stone klinkt wel als Rolling Stones. Heeft hij ook Mick Jagger-lippen? Kerel als je hier mensen in de zeik gaat nemen dan houdt het op en gaat je topic ook gewoon op slot.
NilsHolgersson Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ja hij blokkeert mij ook omdat ie niet tegen een grapje kan.. Ironisch of niet? Maar jij weet ook dat wij er altijd al een haat/liefde-relatie op nagehouden hebben. Ik vind dit dus lichtjes demoniserend van jouw kant, Clowntje_93.
Clowntje_93 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ja hij blokkeert mij ook omdat ie niet tegen een grapje kan.. Ironisch of niet? Maar jij weet ook dat wij er altijd al een haat/liefde-relatie op nagehouden hebben. Ik vind dit dus lichtjes demoniserend van jouw kant, Clowntje_93. Zo ben ik nou eenmaal.
K.O. Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Alsof rap het zelfde is als jumpstyle.. Dat zei ik toch ook niet?! Ik wilde alleen even laten zien hoe groot mijn hekel aan jumpstyle is door te zeggen dat het nóg erger is dan rap, aangezien dat al best wel gigantisch +o( is.
Disturbed Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Hehehe, het sarcasme druipt nog net niet letterlijk uit het topic ik kan Nilsholgerssons humor wel waarderen
Sandra Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Wtf, overgeven aan jumpstyle? Ben je wel helemaal lekker in je koppie? dat is de grootse fout die je kan maken in je leven joh!! Ach waar bemoei ik me eigenlijk mee, als jij lekker wilt jumpen in het bejaarden tehuis...moet je dat vooral doen Veel plezier ermee
Recommended Posts