LBG Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Oke ik zal je wel even op weg helpen. Persoonlijk vind ik de nieuwe stroom jump nogal kut, ik blijf liever hangen bij de oude klassiekers. Daaronder vallen:DJ Coone - The Return (HOT!) DJ Furax - Punani DJ Stone - The Message DJ Marcky - Vive la France Chicago Zone - Just a melody Chicago Zone - Against a Melody Chicago Zone - Final Melody Vorwerk - Vietnam DJ Furax - Big orgus LargeMellow - Holiday Jeckyll And Hyde - Frozen Flame Jeckyll and Hyde - The Flipside Tranceballer - Thunderball (sanairo remix) Verder moet je weten dat jumpen (dansen) inderdaad uit belgie komt, maar dat het is afgeleid van het hollandse hakken wat je op hardcore doet. Ook de muziek zelf is afgeleid van hardcore, maar dan is het een softere versie. Jumpstyle is na de commerciele hype helemaal verneukt. Het is dus jammer dat Hilbrand Nawijn de eerste artiest is die in je opkomt als je aan jump denkt. Klassiekers? Die nummers van Jeckyll and Hyde zijn in 2006 gemaakt ofzo.
GekkieJ01 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Jeckkyl and hyde-The flipside ,Die is niet in 2006 gemaakt...
.Djanick Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 ik vind het jammer dat ik niets over deze rare levensstyle vind, thuis mag ik niet naar dit soort muziek luisteren omdat het in verband staat met slechte mensen die mensen bespringen, ik heb er wel een keer stiekem naar geluisterd maar heb die nacht uiterst slecht geslapen of laat ik gwn eerlijk zeggen,ik vind het een belachelijke muziekstyle ^^ maar ieder zo zijn smaak
Yohan Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Zoals altijd respecteer ik een ieders mening, en geef ik de mijne. Ik vind Jump werkelijke een belachelijke muziek van dans en muziek. "dans" moet ik zeggen, het is simpelweg "jumpen" (=springen), en de muziek vind ik gewoon slecht.
Steel Dogg Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Jumpstyle is totaal uit! De fase hield eigenlijk rond de zomer op. Rond de Winter was het erg populair, maar nu gelukkig niet meer
Moonbeam Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Nils, jongen, niet getreurt! Hier heb ik dé jumpmuziek van het moment, geniet ervan.
Mirrrr Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Keej vanaf nu wil ik dus ook jumpen. Bedankt MB voor deze bezinning Ik heb het licht gezien vandaag
Wazuup Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Nils, jongen, niet getreurt! Hier heb ik dé jumpmuziek van het moment, geniet ervan. Ongelovelijk hoe erg mensen willen meeprofiteren als iets succes heeft. Dit slaat echt alles.
Piet-Herr Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Nils, jongen, niet getreurt! Hier heb ik dé jumpmuziek van het moment, geniet ervan. Ongelovelijk hoe erg mensen willen meeprofiteren als iets succes heeft. Dit slaat echt alles. "Wat een geweldig gevoel voor humor heb jij zeg! Jij zult vast veel lol in je leven hebben..." @MB: Het is dat ik niet van jumpen zelf houd, maar voor die muziek zou ik er bijna aan beginnen @Hieronder: Bron. Hypocrisie FTW! Het is zeker overbodig om te vertellen dat dat filmpje en zelfs dit hele topic een grap was? Overbodig om te vertellen dat jij een hele simpele grap niet begrijpt terwijl je anderen er van beschuldigt dat ze geen humor hebben? Bewerkt: 27 september 2007 door Piet-Herr
Wazuup Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Nils, jongen, niet getreurt! Hier heb ik dé jumpmuziek van het moment, geniet ervan. Ongelovelijk hoe erg mensen willen meeprofiteren als iets succes heeft. Dit slaat echt alles. "Wat een geweldig gevoel voor humor heb jij zeg! Jij zult vast veel lol in je leven hebben..." Wat praat jij nou weer? //> Edit@hierboven: Heel leuk zo'n bron, maar wat heeft dat in godes naam hiermee te maken. Dacht je even slim te zijn ofzo? Het gaat hier over een gaar filmpje dat Moonbeam gevonden heeft waarin kindjes te zien zijn die op accordeon muziek gaan jumpen voor het geval dat je dat nog niet wist. Het is zeker overbodig om te vertellen dat dat filmpje en zelfs dit hele topic een grap was? Overbodig om te vertellen dat jij een hele simpele grap niet begrijpt terwijl je anderen er van beschuldigt dat ze geen humor hebben? Het filmpje is een grap van MoonBeam inderdaad, een geslaagde grap btw want ik kon er wel om lachen. Ik reageer op het filmpje op zich. Dus je zoekt ruzie om niets vriend...
NilsHolgersson Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Goed topic. Mijn broer. En ik.
Froop Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Mijn broer. En ik. Je broer en jij zijn een lachertje?
NilsHolgersson Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Meh mocht ik willen, van welk programma is dat?
Big-Bear Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Lol, jump is echt helemaal niks meer, echt troep. Gewoon te kiddy geworden
Recommended Posts