Richieboy!! Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Ik heb zojuist een MOD geinstalleerd voor Gta SA. Maar als ik load game doe en een spel opent gaat hij tot de helft en daarna laad hij niet meer. Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen, want ik wil graag met MODS spelen. Gr, Richieboy!!. Als deze topic verkeerd staat, verplaats hem dan even. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Dan is het probleem hoogstwaarschijnlijk dat jij de verkeerde versie hebt. Er zijn namelijk meerdere versies van GTA, en je kunt niet met alle versies modden. Waarom dit precies zo is, dat is een lang verhaal, maar het komt er op neer dat je met V2 niet kunt modden en met V1 wel. Hoogstwaarschijnlijk heb jij die tweede versie, dit kun je tevens nog even nagaan in het hoofdmenu. Zie je daar 'V2' staan, dan heb je V2 en kun je niet modden. In dat geval zul je deze patch even moeten installeren. Zie je echter niets of 'V1.01' staan, dan heb je V1 en zul je gewoon kunnen modden. In dat geval ligt de oorzaak waarschijnlijk bij de mod zelf. Laat ons weten of het gelukt is! Reageren
Richieboy!! Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Bedankt -Matthijs-! Super bedankt! Hij doet het nu wel Thanks for you'r hulp Reageren
dennis1416 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 werkt by my ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.