-Omar- Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Hallo ik heb een paar vragen ik zal maar beginnen: 1:Hoe kan je ook alweer een link op je bureablad krijgen naar een site? 2: Als ik afbeelding invoegen druk komt er een popup ik heb me popup al uitgeschakled maar het probleem blijft zicg voordoen. 3: Kan ik zelf ook gratis een E-mail maken zoals dit: dutchy3010@gtagames.nl ( als iok het goed schrijf ) Kan ik dat gratis maken? maar dan Omar@omardesigns.nl/com ofzo?!? Alvast bedankt MVG, gtaman122 Reageren
ikt Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 1. Klik ergens op het bureaublad op een lege plek op de rechtermuisknop. Ga naar Nieuw->Snelkoppeling. geef de site op. Klaar 2.? 3.Dat kan niet, volgens mij moet je een domeinnaam aanvragen, en dan krijg je er een gratis email bij Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 (bewerkt) Kan je vraag 2 wat duidelijker omschrijven? Als je waar op afbeelding invoegen drukt? Als het hier op GTAForum is, dan hoort dat zo. Dan moet je in die popup de locatie op het web van de afbeelding opgeven. Voor vraag 3 moet je inderdaad een domein hebben, zoals www.gtagames.nl. Deze kan je aanvragen bij een hostingbedrijf. Als je een domein hebt, kan je een aantal emailadressen aanmaken, waarbij je dus zelf kan kiezen wat ervoor staat. Dat kan echter niet gratis (een domein nemen), tenzij je een domeintje met iets van www.jouwsite.nl.tt of www.jouwsite.tk hebt, maar dat staat niet professioneel. Bewerkt: 22 september 2007 door Thundercover Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Je moet je pop-up toestaan. Dat krijg ik namelijk ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.