Jump to content

MODS Skins: Hoe doe ik ze erin ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand ook misschien hoe je Skins toevoegd in Gta SA ? :)

>>> Door Bling: Verplaatst naar 'Overige hulp' forum. <<<

Geplaatst:
Weet iemand ook misschien hoe je Skins toevoegd in Gta SA ? :)

Zeker, dit kun je doen met de IMG Tool. De IMG Tool is een erg gemakkelijk programma, waarmee je snel en simpel bestanden kunt vervangen. Skins bestaan overigens meestal uit '.txd' bestanden, dus die moet je vervangen. Ik heb even een stappenplan voor je gemaakt:

• 1. Download de
IMG Tool.
2. Open met de IMG Tool 'player.img' ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Models').
3. Open de mod, en kijk welke bestanden erin staan. Stel je voor dat je 'shirt.txd' ziet staan, ga dan naar 'commands' > 'find' en typ in 'shirt.txd'.
4. Ga dan naar 'commands > 'delete'. Het originele bestand wordt nu verwijderd.
5. Ga vervolgens naar 'commands' > 'add'. Zoek het bestand 'shirt.txd' op van de mod en voeg hem toe door er dubbel op te klikken.
6. Heb je nog meer bestanden die vervangen moeten worden, volg dan stap 3 t/m 5.
7. Als je alle bestanden hebt toegevoegd, ga dan naar: 'commands' > 'rebuild archive'.

Ik hoop dat je het nu een beetje snapt, anders kun je altijd even vragen. Vergeet geen back-up bestanden te maken, voor het geval de mod het niet doet of bevalt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...