gtasa12 Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 hoi, ik heb een probleem met het opstarten van de handling mod voor gta san andreas. al wil ik het progammatje opstarten geeft ie een fout melding en daar staat in: component 'MSCOMCTL.COX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. ik hoop dat iemand me kan helpe Reageren
bramboy Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 hoi,ik heb een probleem met het opstarten van de handling mod voor gta san andreas. al wil ik het progammatje opstarten geeft ie een fout melding en daar staat in: component 'MSCOMCTL.COX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. ik hoop dat iemand me kan helpe ten eerste welkom op het forum ten tweede welke mod is het?? Reageren
gtasa12 Geplaatst: 22 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2007 hoi,ik heb een probleem met het opstarten van de handling mod voor gta san andreas. al wil ik het progammatje opstarten geeft ie een fout melding en daar staat in: component 'MSCOMCTL.COX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. ik hoop dat iemand me kan helpe ten eerste welkom op het forum ten tweede welke mod is het?? bedankt. het is de SA Handling Editor.exe zo heet hij ik heb bijna al me auto`s vervangen in gta dus ik dacht wil de handlings ook wel het zelfde hebben als de echte auto`s Reageren
K.O. Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Probeer de Handling Editor anders eens opnieuw te downloaden. Vertel trouwens ook ff waar je die Handling Editor vandaan hebt. Er bestaan namelijk meerdere tools om de handling mee te veranderen. Edit: Nee wacht, MSCOMCTL.OCX is een Active-X besturingselement waarvan de tool gebruik maakt. Download anders even dit bestand en zet het in je system32 map (C:\WINDOWS\system32\ meestal) Bewerkt: 23 september 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.